عبدی: طارمی حرکت هواداران النصر را تلافی کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
عبدی: طارمی حرکت هواداران النصر را تلافی کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز یکی از خوشحال‌ترین آدم دنیا هستم چون چند روز استرس داشتم.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین عبدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل النصر عربستان در نشست خبری گفت: از تمام مردم و مسئولان و کسانی که در این برد تاثیرگذار بودند تشکر می‌کنم و همچنین از حسین هدایتی ممنون هستم که کاری کرد مردم به ورزشگاه بیایند و از همه بازیکنان تیمم هم تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز خوشحال‌ترین آدم دنیا هستم و چند روز استرس داشتم کلی تلاش کردم تا بازیکنان را تهییج کنم و این برد را به صاحبان اصلی فوتبال این مملکت تبریک می‌گویم. به همه مردم ایران این پیروزی را تبریک می‌گویم.

عبدی در خصوص اینکه باید با برانکو همکاری کند و در ادامه در کنار سرمربی جدید پرسپولیس باشد، گفت: از یکی از کسانی که تشکر می‌کنم حمید درخشان است و حتی علی دایی برد امروز فقط متعلق به یک نفر نیست و همه در آن سهیم هستند ما در رختکن در خصوص گذشت‌ها وفاداری ها و مسئولیت‌ها حرف زدیم و همین مساله باعث شد که به پیروزی برسیم.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه تمرکزمان کمی بهم خورد ولی بردیم اما اجازه بدهید چند روز دیگر در مورد این مساله صحبت کنم و پیش از این هم گفتم نباید در مورد این مساله صحبت کرد.

عبدی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس تمام کننده نداشت، گفت: تیم النصر عربستان حریف ما بود با پشتوانه قوی مالی دو بازیکن آنها از نظر مالی به اندازه کل باشگاه‌ ما ارزش داشت و با این بی پولی کار بزرگی کردیم ولی به نظر شما چه کسی می‌توانست بالاتر از این بازیکنان النصر بازی کند و اگر یکی دیگر از موقعیت‌هایمان گل می‌شد و دو گل میزدیم برد شیرین‌تری به دست می آوردیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: در مورد حرکت طارمی باید بگویم او قصد توهین نداشت و می‌خواست تلافی کند و عربستانی‌ها در آنجا نموداری را بعد از گل سوم کشیدند و طارمی هم امروز اینکار را انجام داد و فکر نمی‌کنم حرکتش توهینی به ملت عربستان باشد و فقط این بازیکن می‌خواست حرکتی  که حریف‌مان در عربستان انجام داد را تلافی کند و من هم باید روز مادر را به همه مادران ایران تبریک بگویم و امیدوارم این روز برای همه پر برکت باشد و انصافا رمز یا زهرا خیلی به ما کمک کرد.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false