×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خدمات رفاهی فرهنگیان در جزیره خارک افزایش می‌یابد

بخشدار ویژه جزیره خارک گفت: خدمات رفاهی فرهنگیان در جزیره خارک افزایش می‌یابد.

به گزارش "چغادک نیوز"، عسکر زارعی عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان آموزش و پرورش جزیره خارک اظهار داشت: معلمان و فعالان بخش تعلیم و تربیت نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و نیاز است که حمایت ویژه‌ای از این افراد داشته باشیم.

وی از پیگیری مستمر برای رفع مشکلات فرهنگیان خبر داد و اضافه کرد: حقوق معلمان منطقه در خصوص خدمات رفاهی را به صورت جدی پیگیری کرده و امیدواریم شاهد رفع این مشکلات به صورت کامل باشیم.

بخشدار ویژه جزیره خارک در ادامه بیان داشت: رسیدگی به مسائل و مشکلات فرهنگیان به عنوان کسانی که در  کارخانه انسان‌سازی ایثار و فداکاری می‌کنند، از اهم وظایف بخشداری است.

وی ضمن اشاره به پیگیری حقوق معلمان منطقه در خصوص خدمات رفاهی آنان، تاکید کرد: باید هر چه در توان داریم به کار گیریم تا مسائل و مشکلات آموزش و پرورش منطقه را برطرف کنیم.

زارعی در ادامه ضمن اشاره به نگاه مثبت مسئولین در راستای رسیدگی به مسائل آموزش و پرورش بر این نکته تاکید کرد: باید بین دو نهاد آموزش و پرورش و بخشداری تعامل و هماهنگی و همبستگی بیشتری باشد تا مدارس و دانش آموزان در موضوعات علمی و فرهنگی ترقی و رشد بیشتری داشته باشند.

هماهنگی در زمینه برگزاری برنامه‌های هفته معلم از دیگر بخش‌های این نشست بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

منبع : مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false