×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سرمربی النصر: اسم مسابقه امروز فوتبال نبود

سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان در نشست خبری صحبت‌های خود را مطرح کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، خورخه داسیلوا پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: اسم مسابقه امروز را فوتبال نمی‌توان گذاشت من آنقدر باتجربه هستم که این را بگویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تیمش آنقدر خشن بازی می‌کردند، گفت: طبیعی است که بازیکنانم این طور رفتار کنند و وقتی به تهران آمدیم پیش از مسابقه با ما خیلی بد رفتاری شد ولی وقتی پرسپولیس به عربستان آمد این مسایل نبود.

وی در مورد اینکه چه اتفاقاتی رخ داده که این حرف‌ها را می زند، گفت: من دیروز هم گفتم که پرسپولیس تیم خوبی است و من هم به آنها تبریک می‌گویم اما حال و هوای مسابقه امروز اصلا به ورزش نمی‌خورد.

یکی از خبرنگاران به سرمربی النصر گفت وقتی بازیکنان تیم شما تمارض می‌کردند آیا اسم این رفتار فوتبال بود، با خنده پاسخ داد:  از همه شما تشکر می‌کنم اما بیشتر منظورم از جو حال و هوای فوتبال بود.من قبلا از این مساله چیز خاصی ندیدم و بازیکنانم اصلا وقت کشی نکردند.

وی در مورد اینکه قبول دارید گروه سختی قرار دارید و به نظر شما چه تیمی همراه پرسپولیس صعود می‌کند، گفت: پرسپولیس با ۹ امتیاز به دور بعد صعود می‌کند و تیم ما هم دو بازی دارد که باید مقابل لخویا و بنیادکار بازی کنیم و سعی ما این است که از این گروه صعود کنیم.

یکی از خبرنگاران به سرمربی النصر گفت شما گفتید نمی‌شود اسم این مسابقه را فوتبال گذاشت ولی شما بعد از گل خوردن با تیم پزشکی مسابقه هم درگیر شدید و این عصبی شدن نبود، گفت: این مسایل در فوتبال طبیعی است و هر دو تیم تلاش کردند نتیجه بگیرند و وقتی در یک بازی چنین اتفاقاتی می‌افتد این مسایل خیلی پیش پا افتاده است.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false