نان سنگک به قیمت قبل بازگشت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نان سنگک به قیمت قبل بازگشت

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران: تا پایان سال جاری در مجموع ۲۰ درصد نان‌های سنتی، صنعتی یا قانتزی،در کل کشوربه صورت آزاد پخت شده ودر اختیار مردم قرار می‌گیرد و تصمیمی برای آزاد سازی قیمت نان سنگک گرفته نشده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، علی قنبری با اعلام این خبر، گفت: در سال جاری تصمیمی برای آزاد سازی قیمت نان سنگک گرفته نشده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، افزود: تا پایان سال جاری در مجموع ۲۰ درصد نان‌های سنتی، صنعتی یا قانتزی که در کل کشور پخت می‌شود، براساس مصوبه دولت با قیمت آزاد به فروش می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: این ۲۰ درصد، بر اساس مصرف آرد، ۹ میلیون تنی خبازی‌های کشور محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به چگونگی تشخیص نانوایی‌های آزادپز از دولتی، ادامه داد: مردم برای تشخیص نانوایی‌های آزاد پز از دولتی می توانند به کیسه‌های آرد موجود در نانوایی ها که عبارات "آزاد پز" بر روی آنها قید شده یا به بنر نصب شده بر سردر واحد، مبنی بر " در این واحد نان با قیمت آزاد پخت می شود" توجه کنند.

وی تصریح کرد: در هر استان، یک کارگروه به ریاست استاندار و عضویت شرکت غله و خدمات بازرگانی و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و نماینده  وزارت صنعت، بر فعالیت واحد‌های نانوایی نظارت می شود تا آرد‌های دولتی از نانوایی های که نان را با آرد دولتی پخت می کنند، خارج نشود.

گفتنی است که محمدرضا نظرنژاد، رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی روز گذشته از آزادپز شدن تمامی نانوایی‌های سنگکی در سال‌جاری خبرداده بود که با اعلام مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به تسنیم این موضوع منتفی شد.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false