زمان بازار فروش فیلمهای بین المللی فیلم فجر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
زمان بازار فروش فیلمهای بین المللی فیلم فجر

هجدهمین بازار فیلم و محصولات تلویزیونی جشنواره فیلم فجر امسال در کنار بخش بین‌المللی جشنواره فجر از هفتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه برپا می شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، با برگزاری بخش بین المللی جشنواره فیلم فجر در اردیبهشت ماه سال جاری، هجدهمین بازار فیلم و محصولات تلویزیونی با استفاده از فناورى مدرن نیز در این دوره برگزار می شود.

خریداران آثار ایرانى از بیش از هفتاد کشور جهان در قالب کمپانى هاى مطرح یا شرکت هاى خصوصى معتبر و گزینش شده مشتریان این بازار را تشکیل مى دهند.

آرش امینی مدیر بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: یک سرور مرکزى و اتاق های بازبینی فیلم، به خریداران این امکان را می دهد تا به راحتى به تماشا و انتخاب فیلم هاى مورد نظر خود بپردازند و سپس در محیط بیرون از کابین و در سطح غرفه هاى مذاکره، به رایزنى و خرید با صاحبان آثار مذکور در بازار بپردازند. فرآیند مذکور شامل عرضه فیلم هاى بلند، کوتاه، مستند و حضور تهیه کنندگان ایرانی این آثار در بازار است.

وی در مورد ویژگی های این دوره از بازار فیلم بیان کرد: بازار فیلم این دوره با هدف تمرکز بیشتر بر عرضه و فروش فیلم های ایرانی باید به بهترین نحو برگزار شود تا شاهد استقبال قابل اعتنای فروشندگان آثار داخلی باشیم.

امینی با اشاره به مهمانان بازار فیلم این دوره، بیان کرد: امسال مهمانانی از ۷۰ کشور جهان در بازار فیلم حضور خواهند داشت که بخش زیادی از آنها را پخش کنندگان و خریداران آثار تشکیل می دهند و تعدادی از مهمانان، مسئولان و برنامه ریزان فستیوال های مهم بین المللی و تهیه کنندگان مایل به تولید مشترک با ایران خواهند بود.

بازار فیلم از دوره شانزدهم جشنواره فیلم فجر هر ساله برگزار شده و توانسته در طول این سال ها با عملکرد مثبت در جایگاه مناسبی قرار گیرد.

بخش بین الملل سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: سینما پرس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false