رزومه ۵ مربی بزرگ روی میز کفاشیان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رزومه ۵ مربی بزرگ روی میز کفاشیان

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مذاکراتی که با ایجنت های خارجی داشته اعلام کرده که برای جذب مربی خارجی بزرگ مشکل مالی ندارند!

به گزارش "چغادک نیوز"، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هر چند می‌گوید تمایل زیادی برای همکاری با کارلوس کی روش دارد اما خبرهای رسیده نشان می‌دهد او از ابتدای فروردین ۹۴، مذاکرات خود را با مربیان خارجی آغاز کرده است! منابع موثق خبری در فدراسیون فاش کردند هم‌اینک رزومه چهار مربی خارجی روی میز رئیس فدراسیون است و او از عباس ترابیان کمک خواسته تا بار دیگر زمینه را برای حضور یک مربی خارجی در تهران، فراهم کند. به دلیل استارت همین پروژه است که این روزها بار دیگر کفاشیان و ترابیان به‌هم نزدیک شده‌اند و همه جا با هم مشاهده می‌شوند.

در حال حاضر رزومه بیلسای آرژانتینی، اریکسون سوئدی، لیپی ایتالیایی و البته گاس هیدینک بزرگ را واسطه ها به  دست کفاشیان داده اند. رئیس قصد دارد در صورت جدایی کارلوس کی روش، یک مربی خارجی به ایران بیاورد چراکه معتقد است مربیان داخلی در این شرایط نمی‌توانند به تیم‌ملی کمک کنند. نتایجی که کی روش با ایران به‌دست آورد و عملکردی که تیم‌ملی در جام‌جهانی‌ و بازی‌های اخیر خود داشت، باعث شده تا دید خارجی نسبت به فوتبال ایران بهتر شود به همین دلیل گزینه‌های معرفی شده در همان ابتدای مذاکرات اعلام کردند مشتاق هستند به ایران بیایند. منابع خبری فاش کردند کفاشیان حتی در مذاکراتی که با ایجنت‌های خارجی داشته، اعلام کرده فدراسیون فوتبال مشکل مالی ندارد و می‌تواند هزینه‌های مربی جدیدش را به راحتی پرداخت کند. او گفته حاضرند به مربی کارنامه‌دار پول خوبی بدهند.

رییس فدراسیون فوتبال در آخرین روزهای سال ۹۳ وقتی با سوال ما درباره مارچلو لیپی روبرو شد این واکنش را نشان داد: «لیپی هم خوبه ها.البته خودم کاپلو را دوست دارم اما او در روسیه است و نمی تواند به ایران بیاید اما لیپی هم مربی خوبی است.»

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false