×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دستگیری اعضای باند سارقان مسلح طلاجات در بخش های  "سعد آباد و آبپخش "

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح طلاجات و دستگیری سرکرده و دو عضو این باند خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش ۳ فقره  وقوع سرقت طلاجات در شهرهای ، سعدآباد و آبپخش از توابع شهرستان دشتستان در استان بوشهر در ایام نوروز، تیمی متشکل از چندین اکیپ از کارشناسان و کارآگاهان  پلیس آگاهی برای رسیدگی، این موضوع را  در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران با توجه به اظهارات افراد مالباخته و شهروندان  ،  تبادل اطلاعات در خصوص شیوه و شگرد سارقان با همکاری تنگاتنگ سپاه پاسداران شهرستان دشتستان، انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی گسترده میدانی به صورت  نامحسوس ، تحت نظر قرار دادن افراد سابقه دار و در نهایت با لطف پروردگار،  سرکرده باند سارقان مسلح  به نام "م-ف" که دارای سوابق کیفری متعدد بوده است  را شناسایی کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده در خصوص شناسایی مخفیگاه سرکرده باند در عملیات غافلگیرانه با همکاری  سپاه پاسداران  شهرستان دشتستان صبح امروز سرکرده باند را در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای دشتستان دستگیر کردند.

سردارعباس زاده بیان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبظه سلاح جنگی کلاشینکف، به همراه وسایل و ابزار بکاررفته در سرقت ها را کشف و ضبط کردند.

 این مقام ارشد انتظامی گفت:  با دستگیری سرکرده باند ، ماموران انتظامی در عملیاتی جداگانه پس از شناسایی محل اختفای دو عضو دیگر این باند واقع در شهر سعد آباد آن ها را نیز دستگیر کردند.

عباس زاده تصریح کرد: ماموران با  اعتراف متهم  از محل اختفای طلاجات مسروقه، به منزل پدری متهم رفته و از گاو صندوق منزل وی مقادیر زیادی طلاجات مسروقه را کشف و ضبط کردند.

وی یاد آور شد: پس از دستگیری متهمان، مالباختگان با مراجعه به مرکز پلیس، پس از شناسایی طلاجات مسروقه خود، نسبت به این اقدام موفقیت آمیز پلیس ابراز خرسندی و  تشکر داشتند.

سردار عباس زاده در پایان به مخلان نظم و امنیت هشدار داد: پلیس استان بوشهر با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات علمی و میدانی روز به روز عرصه را بر متخلفان تنگ تر خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد تا تعداد اندکی از افراد برای رسیدن به مقاصد شوم خود نظم و امنیت عمومی را برهم زنند و آسایش و آرامش را از شهروندان سلب کنند.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false