×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دانشنامه جامع علمای استان بوشهر چاپ می‌شود

امام جمعه بوشهر گفت: دانشنامه جامع علمای استان بوشهر که در حوزه زندگی‌نامه علمای این استان است و اکنون ۶۰ درصد پیشرفت دارد به زودی چاپ می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، صبح سه شنبه در نشست با اعضای دبیرخانه جشنواره علامه بلادی بوشهری با ابراز رضایت از نحوه برگزاری دو همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان و یادواره شهدای روحانی استان بوشهر اظهار داشت: این همایش‌ها که عظمت تاریخ علمای استان را نمایان کرد نقش تاثیرگذاری در نشان دادن جایگاه علمای استان داشت.

وی، با اشاره به برگزاری دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر تصریح کرد: ۱۳ آذرماه امسال این همایش با حضور طلاب و مفاخر بزرگ علمی برگزار می‌شود بگونه‌ای که اکنون مقالات در حال تدوین و تالیف است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر برگزاری جشنواره مفاخر روحانیت استان بوشهر در سطح ملی گفت: با توجه به جایگاه مهم مفاخر و روحانیت استان در عرصه‌های گوناگون ملی و فراملی باید این جشنواره در آینده در سطح طلاب و فضای ملی و فراملی برگزار شود.

صفایی بوشهر افزود: برگزاری باشکوه این جشنواره که سبب افتخار استان بوشهر می‌شود این استان را به عنوان یک قطب مفاخر روحانیت در جنوب ایران و خلیج فارس معرفی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به پیشرفت چشمگیر توسعه فضاهای حوزه‌های علمیه استان بوشهر گفت: استان بوشهر به لحاظ ساخت فضاهای حوزه علمیه در کشور پیشتاز است بگونه‌ای که اکنون ۹۰ هزار مترمربع  حوزه علمیه در استان ساخته شده که به زودی به ۲۱۰ هزار مترمربع با تمام شاخص‌های توسعه حوزوی افزایش می‌یابد

وی، از تدوین دانشنامه جامع علمای استان بوشهر خبر داد و گفت: این دانشنامه در حال تدوین و طراحی است و در آینده نزدیک چاپ می‌شود.

امام جمعه بوشهربا بیان اینکه تدوین دانشنامه جامع علمای استان بوشهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد خاطرنشان کرد: در حال جمع آوری تالیفات علمای استان و زندگینامه آنان هستیم که اکنون این برنامه‌های فرهنگی هنری ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

 منبع تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false