جشن میلاد کوثر در شهر چغادک باید باشکوه برگزار شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جشن میلاد کوثر در شهر چغادک باید باشکوه برگزار شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: جشن میلاد کوثر باید همانند جشن‌های شعبانیه در همه شهرهای ما و خصوصا در شهر چغادک باشکوه برگزار شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرضا دشتی امشب در جلسه هماهنگی برنامه‌های مراسم جشن کوثر در شهر چغادک، گفت: برنامه‌هایی که برای میلاد کوثر برگزار می‌شود باید روحیه فاطمی و اعتقادی بانوان جامعه اسلامی ما را تقویت کرده و دختران و بانوان جامعه بتوانند بهترین بهره را از این برنامه‌ها ببرند.

دشتی  بر همکاری دستگاه‌های اجرایی برای هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن جشن میلاد کوثر در شهر چغادک تأکید کرد و افزود: باید با کمترین هزینه بهترین و بیشترین بهره ‌رداری از برنامه های جشن میلاد کوثر شود.

وی به برنامه‌های اجرایی جشن میلاد کوثر اشاره و تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد کوثر ویژه بانوان در مهدیه شهر چغادک روبروی بانک انصار روز چهارشنبه ۱۹ فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء از جمله برنامه‌های مهم جشن میلاد کوثر در این شهر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر به نقش ویژه و همکاری شهرداری و بخشدار مرکزی در اجرای برنامه‌های جشن کوثر در شهر چغادک پرداخت و ادامه داد: برگزاری جشنواره غذاهای محلی از دیگر برنامه‌های جشن کوثر در شهر چغادک است که از برترین‌های این برنامه در فرمانداری از آنها تجلیل خواهد شد.

دشتی اضافه کرد: برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی بومی محلی در مورخه ۲۳ فروردین ماه، ویزیت رایگان با همکاری خانه بهداشت شهر چغادک و جامعه پزشکی بسیج ویژه بانوان در مورخه ۲۵ فروردین ماه، برگزاری کارگاه روانشناسی و جشنواره مشاعره در مورخه ۲۷ فروردین ماه از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ است.
 
 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false