توضیح نژادفلاح درمورد مبلغ قرارداد برانکو | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توضیح نژادفلاح درمورد مبلغ قرارداد برانکو

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص مبلغ قرارداد سرمربی جدید این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمدحسین نژاد فلاح که در فرودگاه امام خمینی به استقبال برانکو ایوانکوویچ رفته بود، در خصوص علت تاخیر نسبتاً طولانی وی برای خروج از فرودگاه اظهار داشت: ابتدا باید به برانکو خوشامد بگویم. واقعیت این است که نامه‌ای که مربوط به روادید برانکو و دستیارانش بود به موقع ارسال نشده بود و به خاطر همین آنها با تاخیر فرودگاه را ترک کردند.

وی در خصوص مبلغ قرارداد برانکو با پرسپولیس خاطر نشان کرد: این مسئله جزو اسرار زندگی ایشان است اما من بعداً اگر شد از او اجازه می‌گیرم و در مورد مبلغ قراردادش به صورت شفاف توضیح می‌دهم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مبلغ قرارداد برانکو هم‌سطح برخی از مربیان داخلی خودمان است و اصلا گران نیست.

نژادفلاح در خصوص اینکه شنیده می‌شود برانکو و دستیارانش با قراردادی ۴ میلیارد تومانی به پرسپولیس آمده‌اند تاکید کرد: اصلا این مسئله درست نیست و پولی که ما به برانکو و دستیارانش دادیم نصف این مبلغ هم نمی‌شود.

وی در خصوص دستیاران سرمربی جدید پرسپولیس هم گفت: ۳ دستیار خارجی و ۲ دستیار ایرانی، برانکو را همراهی خواهند کرد، البته با توجه به قانون فقط ۴ دستیار او می‌توانند روی نیمکت بنشینند و احتمالا در بازی‌ها مربی بدنساز روی سکو می‌رود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: ما از برانکو خواهش کردیم امروز به ایران بیاید و یار دوازدهم پرسپولیس در بازی با النصر باشد چون دیدار با النصر برای ما بسیار مهم است و اگر بتوانیم این تیم را شکست بدهیم صعودمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی می‌شود. به خاطر همین بازی با النصر برای ما حکم فینال و البته یک دیدار ملی با عربستان را دارد به خاطر همین از تک تک مردم و اهالی فوتبال خواهش می‌کنم امروز از پرسپولیس استقبال و حمایت کنند و البته حمایت تمام عیار از برانکو و تیم خودشان داشته باشند.

نژادفلاح ضمن بیان این مسئله که پاداش پیروزی پرسپولیس برابر النصر متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود، در خصوص اینکه آیا حضور کریم باقری روی نیمکت سرخپوشان قطعی شده است، گفت: در این مورد هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.
 

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false