تصمیم گیری در مورد قیمت خودرو | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تصمیم گیری در مورد قیمت خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با تشریح جزئیات تازه‌ای از قرارداد پژو با ایران خودرو گفت: در جلسه روز گذشته با مدیران عامل ایران خودرو و سایپا مقرر شد قیمت خودرو در سال جاری افزایش نداشته باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، روح‌الله عباسپور  با تشریح جلسه عصر دیروز کمیسیون صنایع با مدیران عامل ایران خودرو و سایپا اظهار داشت: در این جلسه مدیران عامل ۲ شرکت بزرگ خودروساز اعلام کردند برنامه‌ای برای افزایش قیمت خودرو طی سال جاری ندارند و قیمت خودرو ثابت خواهد ماند.

وی ادامه داد: در این جلسه، گزارشی از وضعیت تولید ایران خودرو و سایپا ارایه شد و برنامه‌های این ۲ شرکت خودروساز برای تنوع بخشی به تولیدات و ارتقای کیفیت خودرو تشریح شد.

* تولید سه محصول جدید پژو در ایران

عباسپور با بیان اینکه در جلسه مجلس موضوع قرارداد جدید ایران‌ خودرو با پژو فرانسه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: قرار است در همکاری جدید این دو شرکت، ۳ محصول جدید شامل پژو ۳۰۱، پژو ۲۰۸ و پژو ۲۰۰۸ در ایران تولید شوند و یک شرکت مشترک با سرمایه‌گذاری ۵۰ درصدی ایران خودرو و سرمایه‌گذاری ۵۰ درصدی پژو تشکیل شود.

* ترکیب هیأت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت ایرانی-فرانسوی

وی تصریح کرد: همچنین قرار است در یک دوره زمانی،‌ هیات مدیره شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با حضور طرف ایرانی تشکیل شود و مدیرعامل شرکت نیز فرانسوی باشد و در دوره بعد هم این مسئله برعکس شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع با بیان اینکه قرار است در همکاری جدید ایران خودرو و پژو، ‌30 درصد تولیدات مشترک صادر شود، گفت: انتقال دانش فنی تولید به کشور و داخلی سازی ۴۰ درصدی محصولات مشترک از دیگر موارد دیده شده در قرارداد جدید با شرکت پژو است.

به گفته وی، قرار بود در جلسه دیروز وزیر صنعت حضور داشته باشد که این مسئله به دلیل پس گرفتن سوال نمایندگان از وزیر صنعت، منتفی شد.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false