×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تشدید تدابیر امنیتی در ضاحیه بیروت

وزیر کشور لبنان با اعلام آغاز طرح امنیتی در بیروت و ضاحیه جنوبی در آینده نزدیک، از دستگیری سرکرده یکی از باندهای تبهکار خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، «نهاد المشنوق» وزیر کشور لبنان با اشاره به تدابیر امنیتی فوق العاده طی دو روز گذشته در مسیر منتهی به فرودگاه بیروت، از دستگیری ۱۴ تن از افراد تحت پیگرد سخن گفت و تاکید کرد که علاوه بر دستگیری یکی از رؤسای باندهای تبهکار،‌ عملیات تعقیب دو تن دیگر در جریان است.

به گزارش روزنامه «السفیر»، نهاد المشنوق با بیان اینکه طرح امنیتی که تا کنون در چندین منطقه اجرا شده بزودی به بیروت ضاحیه جنوبی می‌رسد، تاکید کرد: جلسه شورای مرکزی امنیت، فردا به ریاست بنده در مقر وزارت کشور تشکیل و درباره نقش هر کدام از نهادهای امنیتی و نظامی برای اجرای طرح امنیتی بیروت و ضاحیه رایزنی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، المشنوق تاکید کرد که حزب الله و جنبش أمل موافقت کامل خود با اجرای طرح امنیتی در مسیر منتهی به فرودگاه و همچنین در بیروت و ضاحیه را اعلام کردند.

منابع حزبی آگاه تاکید کردند که نهادهای دولتی در ضاحیه جنوبی حضور دارند و در سال ۲۰۱۳ نیز یک طرح امنیتی در این منطقه اجرا شده بود که در جریان آن پست‌های ایست بازرسی در ورودهای ضاحیه برپا شدند.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false