×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نگهبان عشرتکده‌های دبی، در فکر "هدایت" ایران

معاون رئیس پلیس دبی در تازه‌ترین گستاخی خود، به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران توهین کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، ضاحی خلفان ضمن توهین به ۸۰ میلیون مسلمان شیعه، زبان به تهدید جمهوری اسلامی ایران گشود و این اقدام او با هیچ واکنشی از سوی اربابانش که عمر دولت آنها از چهل و چند سال و جمعیت کشورشان از ۹۰۰ هزار نفر تجاوز نمی کند، روبرو نشده است.

ضاحی خلفان و دولت متبوع او که مزدورانی از سراسر دنیا برای حفظ امنیت خود اجیر می کنند، این روزها به کودکان بی پناه یمن چنگ و دندان نشان می دهند و معلوم نیست آن روزی که اسلحه ممنوعه رژیم صهیونیستی بدن های مردم غزه را به آتش می کشید، کجا بودند و هواپیماها و بمب های خریداری شده از آمریکا و فرانسه و انگلیس را کجا پنهان کرده بودند.

یک هفته بعد از تجاوز عربی – سعودی به یمن که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت ضاحی خلفان بیش از قد و اندازه خود دهان به سخن گشوده و ایران را تهدید می کند و فراموش کرده که ایران همان کشوری است که قدرت های بزرگ جهان در مقاطع مختلف تاریخ معاصر، در برابرش زانو زده اند.

وی در مطالبی که از طریق حساب کاربری خود در تویتر منتشر کرد، نوشته است: "شبه نظامیان حوثی به دلیل تجاوز به مسلمانان شکست خواهند خورد… ای رسول خدا! ما فارس ها را به راه راست و دین استوار بازخواهیم گرداند… حوثی ها حق همجواری را رعایت نکردند از این رو خداوند خشم کشورهای برگزیدۀ(!) عضو ائتلاف را بر آنها مسلط گرداند… خبر حوثی ها به زودی به گوش خواهد رسید … البته خدا عالم تر است".

وی در مطلب دیگری با سرودن یک شعر حوثی ها را ترسو می نامد. البته مشخص نیست مردم یمن که با دست خالی با دهها سازمان تا دندان مسلح که از سوی آمریکا و غرب حمایت می شوند وارد نبرد شده اند، ترسو هستند یا عرب هایی که صهیونیست ها بخش هایی از سرزمین هایشان را اشغال کرده، اما هنوز می ترسند که مبادا با گفتن کلامی آنها را برنجانند.

در هر حال سخنان ضاحی خلفان اگرچه فاقد ارزش است، اما او و دولت امارات باید مسؤولیت این اهانت ها را به عهده بگیرند.
 

 
منبع: العالم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false