مهدوی‌کیا پیشنهاد دستیاری برانکو را رد کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مهدوی‌کیا پیشنهاد دستیاری برانکو را رد کرد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد دستیاری سرمربی جدید این تیم را رد کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، مهدی مهدوی‌کیا که به همراه علی کریمی و کریم باقری برای حضور روی نیمکت پرسپولیس در کنار برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد شده‌اند، پیشنهاد دستیاری این مربی کروات را رد کرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده به دلیل اینکه قصد دارد در کلاس‌های مربیگری در آلمان حضور پیدا کند و این دوره هم طولانی مدت است، نمی‌تواند در پرسپولیس کار مربیگری کند. البته وی این موضوع را در جلسه‌ای که با محمدحسین نژادفلاح و حسین هدایتی داشت اعلام کرده بود اما بار دیگر تأکید کرد که نمی‌تواند همراه با برانکو به پرسپولیس بیاید.

با این حال به نظر می‌رسد شانس کریم باقری برای حضور روی نیمکت پرسپولیس در کنار برانکو ایوانکوویچ بیشتر باشد چراکه با توجه به اتفاقات تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ به نظر می‌رسد علی کریمی رابطه سردی با این مربی کروات داشته باشد.

بحث حضور وحید هاشمیان هم روی نیمکت پرسپولیس مطرح بود اما قبل از اینکه مسئله‌ای جدی شود چنین پروژه‌ای لغو شد. در حال حاضر قرار است مسئولان باشگاه پرسپولیس گزینه‌های خود را به برانکو معرفی کنند و در صورت موافقت این مربی کروات مذاکره با گزینه‌های نهایی صورت بگیرد.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false