×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مرتضوی برای محاکمه احضار شد

متهم و شکات پرونده دادستان سابق تهران و مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی برای حضور در جلسه محاکمه که قرار است پنجم اردیبهشت ماه برگزار شود، احضار شدند.

به گزارش "چغادک نیوز"، متهم و شکات پرونده دادستان سابق تهران و مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی برای حضور در جلسه محاکمه که قرار است پنجم اردیبهشت ماه برگزار شود، احضار شدند.

 
 
مصطفی ترک همدانی یکی از شاکیان پرونده مرتضوی اظهار داشت : شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران در اخطاریه هایی جداگانه نماینده سازمان تامین اجتماعی، علیرضا دقیقی، پیمان عطار و مرا برای حضور در جلسه محاکمه دعوت کرده است.

به گفته این وکیل دادگستری، احضاریه شعبه برای حضور در جلسه دادگاه نیز رسما به مرتضوی و وکیل وی ابلاغ شده است.

ترک همدانی افزود: طبق احضاریه دریافت شده، جلسه محاکمه مرتضوی ساعت ۱۰ صبح روز پنجم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، پرونده مرتضوی شامل سه قسمت است که بخش نخست آن در ارتباط با رای نقض شده از سوی دیوان عالی کشور در پرونده کهریزک و ارجاع آن به شعبه هم عرض برای رسیدگی مجدد است.

در پرونده کهریزک، شعبه دیوان عالی کشور انفصال دائم از خدمات قضایی و ۵ سال انفصال از خدمات دولتی در خصوص مرتضوی را تایید کرد اما نسبت به جریمه نقدی صادر شده ایراد گرفت.

بخش دوم این پرونده نیز در ارتباط با شکایت اولیا دم مرحوم روح الامینی( یکی از کشته شدگان حادثه بازداشتگاه کهریزک) به اتهام معاونت در قتل است.

بخش سوم نیز موضوع عدم اجرای رای دیوان عدالت اداری و دریافت مبالغی در پرونده تخلفات سازمان تامین اجتماعی است که از ۲۴ دی ماه عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران از ارجاع بخشی از پرونده تامین اجتماعی با صدور کیفرخواست به دادگاه خبر داد.

 
منبع: ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false