×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
باید مجسمه بازیکنان ایرانجوان بوشهر را در سطح شهر نصب کرد

غلامرضا دلگرم عصر امروز پس از بازی دو تیم ایران‌جوان بوشهر با مس کرمان در جمع خبرنگاران با اظهار تاسف از شکست تیم ایرانجوان بوشهر گفت: ما تیمی نبودیم که لیاقت باخت در این دیدار داشته باشیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از تنگستان نما ، غلامرضا دلگرم عصر امروز پس از بازی دو تیم ایران‌جوان بوشهر با مس کرمان در جمع خبرنگاران با اظهار تاسف از شکست تیم ایرانجوان بوشهر گفت: ما تیمی نبودیم که لیاقت باخت در این دیدار داشته باشیم.

 

سرمربی تیم‌ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه تیم‌ایرانجوان بوشهر دارای کمترین امکانات است تصریح کرد: باید واقعیت‌ها را قبول کرد، بازیکنان تیم ایران‌جوان با کمترین امکانات ممکن پا به میدان بازی گذاشتند و این در حالی است که تیم حریف با هواپیمای چارتر به بوشهر می‌آید و بازیکنان و اعضای تیم پاداش ۲٫۵ میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

 

دلگرم افزود: با توجه به تعطیلات نیم فصل، شرائط تیم با این بضاعت راضی کننده بود هرچند این دومین بازی پیاپی است که تیم ایران جوان از مسائل داوری رنج می‌برد.

وی خاطر نشان کرد: باید مجسمه بازیکنان ایرانجوان بوشهر را در سطح شهر نصب کرد که بدون چشم داشتی برای این تیم بازی می کنند.

دلگرم، افزود: همه اینها حوادث فوتبال است ولی نمی‌دانم چراکه این همه حوادث فقط برای تیم ایرانجوان رقم می‌خورد.

 

وی با بیان اینکه شرایط تیم ایرانجوان اکنون سخت شده گفت: تمام تلاش ما در بازی آینده این است که سقوط نکنیم و خود را در جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم‌ ایران‌جوان بوشهر از شرایط مالی تیم ایرانجوان اظهارنگرانی کرد و افزود: بازیکنان این تیم تاکنون ۱۰ درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false