×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش ۳۰ درصدی قیمت محصولات نمایش خانگی

پس از افزایش قیمت بلیت سینماها که منجر به کاهش محسوس مخاطب در اکران نوروزی شد، شنیده‌ها حاکی از آن است که قیمت محصولات نمایش خانگی نیز با افزایش قیمت بیش از ۳۰ درصدی مواجه می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت سینماها از ابتدای نوروز ۹۴ موجب افت بیش از ۵۰ درصدی فروش سینماها نسبت به سال گذشته شد. 
این روزها در کنار تمامی حواشی نمایش خانگی و توزیع محصولات سطحی و بسیار نازل و اختلافات موسسات ویدئو رسانه با یکدیگر و از سوی دیگر اتحادیه ویدئو رسانه با اداره کل نمایش خانگی، شنیده می‌شود قرار است از ۲۰ فروردین و در اولین توزیع محصولات نمایش خانگی در سال ۹۴ شاهد افزایش بیش از ۳۰ درصدی قیمت محصولات باشیم که هنوز مشخص نیست چه کسی در این باره تصمیم گیری کرده است.
درحال حاضر فیلم‌های سینمایی در شبکه نمایش خانگی با قیمت‌های ۲۵۰۰ و ۳۰۰۰ تومان عرضه می‌شود و بهاء لوح فشرده آلبوم‌های موسیقی نیز متفاوت است که البته بسیاری این قیمت‌ها را به دلیل کیفیت نامطلوب این محصولات زیاد ارزیابی می‌کنند و در این سال‌ها نیز به جز تغییر کپی از سی‌دی به دی‌وی‌دی تغییر چندانی در رویه عرضه این محصولات انجام نشده و حالا مشخص نیست این افزایش قیمت با چه اصولی انجام خواهد گرفت و در مقابل آن چقدر شرکت‌های ویدئو رسانه بر کیفیت محصولات خود اضافه خواهند کرد.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false