استاندار بوشهر: گسترش فرهنگ دفاع مقدس درجامعه ضروری است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار بوشهر: گسترش فرهنگ دفاع مقدس درجامعه ضروری است

استاندار بوشهر گفت: تبیین حماسه آفرینی رزمندگان به عنوان فرهنگ کمال آفرین باعث نهادینه شدن روحیه ایثار و ازخودگذشتگی درجامعه خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،دکتر مصطفی سالاری روز دوشنبه در دیدار با عباس حسن زاده رزمنده هشت سال دفاع مقدس در روستای گوابین گناوه افزود: رزمندگان با رشادت و فداکاری، ایران اسلامی را سرافراز و مقتدر کردند.

وی یادآورشد: در راستای ترویج ارزش ها باید فرهنگ غنی دفاع مقدس بویژه برای جوانان و نوجوانان بیش از پیش تبیین شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: دفاع مقدس محدود به یک برهه زمانی خاص نیست بلکه این ارزش ها بایستی همواره در زندگی همه مردم و مسوولان ساری و جاری باشد.

دکتر سالاری اظهارداشت: بهره جستن از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس باعث کارامدی در عرصه های مختلف جامعه خواهد شد.

وی افزود: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و بدون تردید بخش عظیمی از موفقیت های نظام اسلامی مرهون ایثارگری رزمندگان است.

استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات کشاورزان منطقه حله شمالی گفت: آب کشاورزی یکی از مشکلات کشاورزان این منطقه است که برای برون رفت از این وضعیت راه حل هایی ارایه شده است.

سید محمد حسن باستی سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر نیز گفت: رزمندگانی همچون عباس حسن زاده که مقتدرانه با دست خالی جلوی دشمن ایستادند برای جامعه ارزشمند و جایگاه ویژه ای دارند.

در این نشست استاندار بوشهر به پاس خدمات ارزشمند عباس حسن زاده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، هدایایی به رسم یادبود به وی اهدا کرد

منبع: ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false