×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جانمایی تابلوهای راهنمایی و رانندگی در وسط پیاده رو +تصاویر

اقدام عجیب مسولین در نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در پیاده روهای بزرگراه امام علی(ع) باعث مشکلاتی برای شهروندان شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،اقدام عجیب مسولین در نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی را در پیاده روهای این بزرگراه بوده ایم که این امر باعث مشکلاتی برای شهروندان شده است.

 

جالب توجه است که این تابلوهای راهنمایی و رانندگی قبل از احداث پیاده رو ها بوده است و بعد از اینکه کارشناسان اقدام به نقشه ساخت پیاده رو و فضای سبز کرده اند از این امر غافل شده اند و برای جانمایی مناسب این تابلوها کاری نکرده اند.

حال اگر عابر پیاده ای در این بزرگراه قصد استفاده از این پیاده رو داشته باشد به طور ناخواسته قسمتی از آن را باید از بزرگراه اصلی استفاده کند.

این در حالی است که با قرار گرفتن  این تابلوها در وسط پیاده روها  رانندگان وسیله نقلیه دید مناسبی ندارند  و ممکن است در آینده مشکلات و خسارات جبران ناپذیری را برای شهروندا به همراه داشته باشد.

حال با توجه به اینکه مسولین امر برای ایجاد این پیاده روها هزینه های زیادی انجام داده اند برای رفاه حال شهروندان تدبیری بیاندیشند و این تابلوها را در فضای مناسبی نصب کنند تا مردم بتوانند از این پیاده روها برای ورزش پیاده روی استفاده کنند.

لذا انتظار مردم از مسولین اجرایی و شهری این است که در صورت ساخت بناها و مبلمان شهری همه جوانب کار را مد نظر بگیرند تا از بروز دیگر مشکلات و اتلاف هزینه های اظافی جلوگیری شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false