×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پیروزی دشوار بارسلونا در زمین سلتاویگو

صدرنشین رقابتهای فوتبال لالیگای اسپانیا به سختی از سد سلتاویگو گذشت تا فاصله خود را با رئال مادرید بار دیگر به ۴ امتیاز افزایش دهد.

به گزارش "چغادک نیوز"، تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و نهم رقابتهای لالیگای اسپانیا در زمین سلتاویگو به میدان رفت که در پایان دیداری سخت و حساس توانست با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان سختکوش خود عبور کند تا جایگاهش در صدر جدول رده بندی مستحکم‌تر شود. دیدار رفت را سلتاویگو در نیوکمپ با یک گل به سود خود پایان داده بود. (فیلم خلاصه دیدار سلتاویگو و بارسلونا)
 

برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لالیگا

نیمه نخست بازی بر خلاف انتظار با مالکیت توپ و میدان داری بازیکنان سلتا همراه بود و آن ها با حرکات نولیتوف فابیو اوریانا و لاریوی وقعیت هایی را نیز بر روی دروازه براوو خلق کردند. پس از این فشار اولیه بازیکنان بارسا به خود آمده و شانس های گلزنی بالایی را توسط لیونل مسی و لوئیز سوارز خلق کردند، اما دوباره با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه این شاگردان بریزو بودند که بر بازی حاکم شده و در چند حرکت تا آستانه باز کردن دروازه بارسا نیز پیش رفتند که با بی دقتی مهاجمان و عملکرد مناسب براوو راه به جایی نبرد.
 

پیروزی دشوار بارسلونا در زمین سلتاویگو

در نیمه دوم شرایط بازی تا حدی تغییر یافت و این بارسا بود که تهاجمی ظاهر شد. در شروع این نیمه نیمار دروازه سلتا را گشود اما کمک داور این بار گل بارسا را آفساید گرفت. در دقیقه ۷۳ بود که بارسلونا به گل رسید. جرمی متئو روی ارسال مسی روی تیر دوم با ضربه سر دروازه حریف را گشود تا بارسا در شبی سخت به بردی نزدیک و ارزشمند دست یابد.
 

پیروزی دشوار بارسلونا در زمین سلتاویگو

پس از گل بارسا بازیکنان سلتا فشار حملات خود را افزایش داده اما عملکرد درخشان متئو و پیکه زوج خط دفاعی بارسا اجازه نداد تا گل تساوی آبی پوشان میدان به ثمر رسیده و از آن سو نیمار و لیونل مسی نیز موقعیت های به دست آمده از طریق ضدحملات را با بی دقتی خود از دست دادند تا در نهایت این دیدار نزدیک و پربرخورد که در دقایق پایانی با پرتاب تکه ای از چمن مسابقه به صورت سرجیو بوسکتس نیز همراه بود و باعث اخراج فابیان اوریانا شد با همین یک گل به پایان برسد.

 

این پیروزی جمع امتیازات بارسلونا را به عدد ۷۱ رساند تا اختلاف این تیم با رئال مادرید بار دیگر به ۴ امتیاز افزایش یابد. نکته جالب این دیدار ناآمادگی لیونل مسی بود که البته با پاس گلی که داد تاثیرگذاری خود را بار دیگر نشان داد. ستاره بارسا در دقیقه ۹۰ یک فرصت تک به تک را خراب کرد تا در سومین بازی متوالی گلزنی نکند. قبل از این صحنه اورلانا از سلتاویگو اخراج شده بود.

شاگردان آنچلوتی عصر روز گذشته در برنابئو آتش بازی راه انداخته بودند و با نتیجه ۹ بر یک گرانادا را درهم کوبیده بودند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false