منصور هادی فرماندهانش را برکنار کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
منصور هادی فرماندهانش را برکنار کرد

«عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن در پی شکست عناصر مسلح طرفدار خود در مقابل کمیته‌های مردمی یمن وابسته به جنبش انصارالله، رئیس ستاد مشترک ارتش یمن، معاون وی و فرمانده نیروهای امنیتی ویژه در عدن را برکنار کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، رئیس جمهور مستعفی یمن در پی تسلط ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به جنبش انصارالله، رئیس ستاد مشترک ارتش یمن در عدن، معاون وی و فرمانده نیروهای امنیتی ویژه را برکنار کرد.

به گزارش شبکه العربیه،«عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن در پی شکست عناصر مسلح طرفدار خود در مقابل کمیته‌های مردمی یمن وابسته به جنبش انصارالله، رئیس ستاد مشترک ارتش یمن، معاون وی و فرمانده نیروهای امنیتی ویژه در عدن را برکنار کرد.

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به جنبش انصارالله اعلام کرد که که بندر عدن به طور کامل تحت کنترل آنها در آمده است.

مشاور رئیس‌جمهور مستعفی یمن اعلام کرد که طی روزهای آینده فرماندهی نظامی جدیدی تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: طی روزهای آینده تحولات جدید نظامی صورت خواهد گرفت.

ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به «انصار الله» بر بخش هایی از شهر «عدن» در جنوب یمن سیطره یافت که به عقب نشینی هواداران «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری انجامید.

موفقیت های نیروهای مردمی و ارتش یمن در عدن ، با وجود حملات مکرر هوایی عربستان سعودی ، نشانگر توانمندی نیروهای مردمی برای دفع تجاوز خارجی و به شکست کشاندن تروریست های داخلی مورد حمایت عربستان ، غرب و اسرائیل است.

در شرایطی که مخالفت های مردمی با تجاوزهوایی عربستان به یمن همچنان ادامه دارد ، عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن مداخله زمینی خارجی را در شهر عدن خواستار شده است.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false