×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مصرف بنزین در استان بوشهر۲۰ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: با توجه به افزایش تردد خودروها در ایام نوروز مصرف بنزین در استان بوشهر ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش "چغادک نیوز"، مراد حاصل مرادی عصر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه جایگاههای عرضه سوخت در استان بوشهر شبانه‌روز فعال بودند اظهار داشت: ۶۲ جایگاه عرضه سوخت در استان بوشهر در ایام نوروز جوابگوی نیازهای سوختی گردشگران و مسافران نوروزی بودند.

وی تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی ۳۰۰ دستگاه نفتکش جاده پیما، بنزین مورد نیاز مردم استان و مسافران را به ۶۲ جایگاه عرضه سوخت منتقل کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از افزایش مصرف بنزین درایام نوروز خبرداد و گفت: توجه به افزایش تردد خودروها در ایام نوروز مصرف بنزین در استان بوشهر ۲۰ درصد افزایش یافت.

مرادی با بیان اینکه روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتربنزین در استان بوشهر مصرف شده خاطرنشان کرد: آمارهای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر نشان می‌دهد از یکم تا ۱۴ فروردین، به طور میانگین روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و در مجموع ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در استان بوشهر مصرف شده که نسبت به روزهای عادی سال ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بیشترین سوخت به میزان دو میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، دوازدهم فروردین در آستانه روز طبیعت مصرف شده و کمترین سوخت به مقدار یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر، در آخرین روز تعطیلات به مصرف رسیده است.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false