×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
عسگراولادی: باور نمی‌کنم غرب تحریم‌ها را بردارد

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه افزود: توافق لوزان در حد یک بیانیه بود و یک نوع آرامش به بازار داد/ فروردین آرامی خواهیم داشت

به گزارش "چغادک نیوز"، اسدالله عسگر اولادی عضو اتاق بازرگانی ایران  در خصوص تاثیرات اقتصادی بیانیه لوزان اظهار کرد: این توافق تنها در حد یک بیانیه است و یک نوع آرامش به بازار می دهد ولی اثر نهایی آن بعد از یک ماه بر اقتصاد کشور مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر تحریم ها را بر ندارند و یا آن ها را تشدید کنند اقتصاد ایران تاثیرات مخربی را خواهد پذیرفت.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین بیان کرد: با توجه به بیانیه روز پنجشنبه حداقل فروردین آرامی را در اقتصاد کشور پیش رو خواهیم داشت، اما بعید می دانم تحریم ها را حداقل تا ۵ یا شش ماه آینده بردارند.

عسگراولادی با تشریح شرایط موجود عنوان کرد: در حال حاضر ما شرایط سختی را داریم که آرامش ناشی از این بیانیه می تواند به ما کمک کند، ولی تاثیر آنچنانی بر اقتصاد ایران ندارد و باید منتظر دو تا سه ماه آینده باشیم.

وی با بیان یان مطلب که " پیش بینی کردن آینده اقتصاد ایران در برهه فعلی خاصیتی ندارد "گفت: غربی ها احتمالا تحریم ها را بر نمی دارند، اما اگر تحریم ها را بردارند بر اقتصاد کشور اثر می گذارد.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه تاکید کرد: من باور نمی کنم ظرف شش ماه آینده، غربی ها شروع به برداشتن تحریم ها کنند اما پیشرفت مذاکرات تا همینجا هم موفقیتی بوده و باید خدا رو شکر کرد.

عسگر اولادی با انتقاد از اظهار نظر اخیر مشاور اقتصادی رئیس جمهور در خصوص مدیریت کردن انتظارات بعد از توافق هسته ای خاطرنشان کرد: مدیریت کردن انتظارات یعنی با گفتمان، اقتصاد کشور را گفتمان درمانی کنیم، که این جنس رفتارها جایگاهی در اقتصاد ندارد.

 

 
 

منبع: نسیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false