عذرخواهی مدیر تیم ملی فوتبال امید | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
عذرخواهی مدیر تیم ملی فوتبال امید

مدیر تیم ملی فوتبال امید با تشریح وضعیت این تیم ابراز امیدواری می‌کند که شاگردان محمد خاکپور به طلسم المپیکی ایران پایان ببخشند.

به گزارش "چغادک نیوز"، حبیب کاشانی درباره‌ی نتایج تیم ملی امید در مرحله مقدماتی رقابت‌های المپیک ریو، بیان کرد: تیم امید سه ماه است که کارش را آغاز کرده است و نیاز به زمان بیشتری دارد. تیم امید در زمان وینگادا هشت ماه زمان داشت و نتیجه‌اش این شد که به ویتنام باخت و خیلی راحت از بازی‌های آسیایی حذف شد. این در حالی است تیم ملی امید فعلی ایران تنها سه ماه است که کارش را آغاز کرده است و ۵۰ درصد بازیکنانش به تازگی کشف شده‌اند. به این ترتیب برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم. شکست ما به عربستان یک اتفاق بد بود و بابتش عذرخواهی می‌کنم اما دلایل این شکست را باید کادرفنی توضیح دهد.

وی ادامه داد: یک نکته هم در این جا وجود دارد و آن هم این که همین تیم ملی افغانستان با عربستان مساوی کرد و این نشان می‌دهد که فوتبال اسم نیست باید قبول کنیم که دور بعدی رقابت‌ها خیلی سخت‌تر از دور نخست است و در آنجا با تیم هایی مثل نپال روبرو نمی شویم ، بلکه حریفان ما کره ، قطر و امارات و تیم هایی از این دست هستند.

کاشانی اضافه کرد: همان طور که می دانید برای نخستین بار جام ملت‌های آسیا در رده امید قرار است که برگزار شود و من فکر می‌کنم که بازیکنان جوان تیم ما برای قهرمانی و موفقیت در این رقابت‌ها به دو جهت تلاش می‌کنند اول بحث افتخارآفرینی برای ایران و دوم مسایلی شبیه معافیت سربازی و یا امتیاز دانشگاهی، اما مساله اصلی برای صعود نظم است و ما باید نظم داشته باشیم و این تنها در شرایطی رخ می‌دهد که با برنامه‌ باشیم. الان آقای کارلوس کی‌روش برنامه اش را به سازمان لیگ ارائه کرده و باید آن را ببینیم و تصمیم گیری کنیم. ما تنها در روزهای فیفا دی می‌توانیم اردو تشکیل دهیم و باید همکاری خوبی بین ما و سازمان لیگ شکل بگیرد تا این برنامه‌ریزی شکلی منظم به خود ببیند.

مدیر تیم امید در پاسخ به این سوال که آیا همه بازیکنان تیمش به لحاظ سنی می‌توانند در رقابت‌های المپیک حضور داشته باشند؟ اظهار کرد: همان طور که می دانید در این دوره ما می توانستیم از بازیکنانی استفاده کنیم که در المپیک سن‌شان اجازه نمی‌داد حاضر باشند، اما این کار را نکردیم. در اینچئون پورعلی گنجی، مسلمان و چند نفر دیگر بودند که سن‌شان به المپیک نمی‌خورد اما نتیجه‌اش این شد که از ویتنام چهار گل خورد. همه بازیکنان فعلی تیم امید همه شرایط حضور در المپیک را دارند و ما نمی‌خواهیم مثل تیم ملی جوانان دچار مشکل شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد افراد شایسته دیگری هم به تیم ملی امید دعوت شوند؟ گفت: ما یک لیست ۵۰ نفره به AFC داده‌ایم و اگر قرار باشد یک بازیکن به لیست اضافه شود باید یکی از ۵۰ نفر خارج شود و دلیل آن را به AFC اعلام کنیم.

کاشانی در پایان ضمن تشکر و تمجید از همه ارگان هایی که با تیم ملی امید همکاری دارند، اضافه کرد: انصافا فدراسیون فوتبال برای تیم ملی امید کم نگذاشته و ارگانها و سازمان‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی و گذرنامه کمال همکاری را داشته‌اند و اگر کم کاری هم صورت گرفته بر گردن من بوده است. فقط ناراحتم که خوشحالی مردم در این رقابت‌ها کامل نشد و به عربستان باختیم. از این جهت چیزی جز عذرخواهی ندارم و امیدوارم در آینده این شکست جبران شود.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false