×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار بوشهر: پروژه های مصوبات سفر رییس جمهوری امسال اجرایی می شود

استاندار بوشهر گفت: درسفر ۲۳ و ۲۴ دیماه سال ۹۳ رییس جمهوری و هیات دولت به بوشهر، اعتباراتی در حوزه های مختلف مصوب شد که امسال پروژه های این سفر اجرایی می شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، روابط عمومی استانداری بوشهر روز شنبه به نقل از مصطفی سالاری افزود: از جمله این مصوبات امسال شش پروژه بزرگراهی در محورهای مختلف استان بوشهر شامل بزرگراه اهرم – برازجان، برازجان به گناوه، گناوه – دیلم، دالکی به کنارتخته، بوشهر – دیر و بزرگراه عسلویه به هرمزگان اجرا و تا سال آینده تکمیل می شود.

وی با اشاره به تکمیل طرح جمع آوری فاضلاب بوشهر ادامه داد: تکمیل این پروژه نیز از مصوبات مهم سفر رییس جمهوری است که دراین زمینه یکهزارو ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

سالاری از راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر خبر داد و گفت: طرح های پتروشیمی، صنایع پایین دستی و زنجیره های وابسته به این صنعت، امسال در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می شود که نقشی مهم در حوزه های اقتصاد و اشتغال دارد.

استانداربوشهر بیان کرد: جانمایی فرودگاه جدید بوشهر انجام شده و عملیات اجرایی آن از محل اعتبارات منابع غیر دولتی امسال آغاز می شود.

سالاری، به منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر اشاره کرد و گفت: امسال ای لایحه در کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی از جمله کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه و دیگر کمیسیون ها بررسی می شود که خوش بین هستیم درنیمه دوم امسال با تعامل بین نمایندگان ومسوولان استان یکی از مهم ترین خواسته های مردم استان بوشهر که ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی است، به نتیجه برسد.

وی، با قدردانی از تعامل مناسب و مطلوب مسوولان وزارت نفت با مدیران استان بوشهر اظهار کرد: تعامل و همکاری بین مسوولان نفت و دستگاه های اجرایی استان بوشهر امسال تقویت می شود و رییس جمهوری نیز در آیین افتتاح فاز ۱۲ پارس جنوبی بر توجه وزارت نفت به مناطق میزبانی طرح های نفتی و گازی تاکید داشت.

استاندار بوشهر، اجرای طرح های دهکده گردشگری در سواحل و نقاط مختلف استان بوشهر، اجرای تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای در زمینه آموزش نیروهای بومی مورد نیاز پارس جنوبی از دیگر برنامه های سال جاری در استان بوشهر عنوان کرد.

سالاری افزود: وزارت نفت طرح ساماندهی جزیره خارگ را امسال اجرایی می کند که طرح های زیرساختی از جمله پروژه های آب و فاضلاب، برق رسانی و افزایش خدمات در حوزه های مختلف از جمله این پروژه ها است.

وی اضافه کرد: براساس تصمیم ها و انعقاد تفاهم نامه میان شرکت نفت و سازمان تامین اجتماعی اورژانس هوایی خارگ راه اندازی می شود که دراین ارتباط خدمات درمانی در این جزیره افزایش می یابد.

استاندار بوشهر افزود: همچنین با تعامل بیشتر وزارت نفت و تقویت زیرساخت های لازم، خدمات درمانی بهداشتی در نقاط مختلف جم، عسلویه و خارگ افزایش می یابد.

درسفر دیماه سال گذشته رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر درمجموع مصوبات و توافقاتی به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به تصویب رسید.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false