قتل وحشتناک سرباز سوری توسط داعش +تصاویر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قتل وحشتناک سرباز سوری توسط داعش +تصاویر

تکفیری‌های داعش که عقده ضربات مهلک نیروهای ارتش سوریه طی ماههای اخیر به دلشان مانده است دست به جنایتی جدید در حمص زدند.

به گزارش "چغادک نیوز"، گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی با عنوان پیامی به سربازان نصیری (سربازان ارتش سوریه) دست به جنایت هولناکی زد و یکی از نظامیان ارتش سوریه را به شهادت رساند.
در ابتدای این فیلم ۲۰: ۲ دقیقه‌ای یکی از تروریست‌های داعش با اعلام اینکه نیروهای دولت اسلامی در حمله به فرودگاه تی ۴ یکی از سربازان ارتش سوریه را در به اسارت گرفته‌اند اقدام به بازجویی از وی می‌کند.

داعش: نام؟
سرباز سوری: سامر محمد الاحمد.

داعش: از کدام منطقه هستی سامر؟
سرباز سوری: از حمص منطقه الصاید.

داعش: از چه سالی به ارتش پیوستی؟
سرباز سوری: از سال ۲۰۱۱ به عنوان نگهبان ایست بازرسی در ارتش خدمت را آغاز کردم.

داعش: در چه گروهانی خدمت می‌کردی؟
سرباز سوری: در کتیبه اصلاح در منطقه الرستن و پس از آن درخواست انتقال به کتیبه «المحجوره» را دادم که در منطقه «تی ۴» و در راه شهر تدمر (واقع در استان حمص) قرار دارد.

کتیبه المحجوره کتیبه تانک‌ها می‌باشد که مسؤولیت آن حمایت از فرودگاه تی ۴ در مقابل حملات عناصر تروریستی داعش می‌باشد.

در ادامه این فیلم یکی از جلادان داعش به مقابل دوربین آمده و اقدام به رجزخوانی برای «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه و نیروهای ارتش این کشور می‌کند.

این تروریست ضمن هشدار به بشار اسد و هم‌پیمانان وی اظهار کرد که خون برادرانمان به هدر نخواهد رفت و اگر شما یکی از ما را به قتل برسانید ده نفر از شما، بلکه هزار نفر و یک میلیون نفر از شما را به قتل خواهیم رساند.

جلاد داعش سرباز ارتش سوریه را به «خوک» تشبیه کرد و گفت که این یکی از سربازان بشار است که به اسارت گرفته شد و اعتراف کرده که نیروهای دولت اسلامی را به قتل رسانده است. امروز از او انتقام خون‌های ریخته شده را خواهیم گرفت.

وی بار دیگر رئیس جمهور سوریه را تهدید کرد که سربازان و طایفه‌اش را در زادگاهش، قرداحه (واقع در استان لاذقیه سوریه) خواهیم کشت.

در ادامه سرباز ارتش سوریه با دست‌ها و چشمانی بسته در یکی از مناطق حمص به رگبار بسته شد و با شلیک دهها گلوله تروریست‌های داعش به شهادت رسید.

تکفیری‌های داعش که عقده ضربات مهلک نیروهای ارتش سوریه طی ماههای اخیر به دلشان مانده است به این جنایت بسنده نکرده و با بستن پاهای سرباز سوری به پشت یک خودرو وی را با خود بردند.

 

 
منبع: ابنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false