×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ثبت الکترونیکی تخلف ورود به محدوده زوج و فرد

رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرایی شدن ثبت الکترونیکی تخلف ورود غیر مجاز به محدوده زوج و فرد از شنبه هفته آینده توسط دوربین‌های نصب شده در مبادی ورودی این طرح خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور پایتخت، با اشاره به آغاز اولین روز بازگشایی مدارس در سال ۹۴، در خصوص وضعیت ترافیکی پایتخت اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز مدارس پس از تعطیلات نوروزی سال جدید، مجدداً فعالیت خود را آغاز می‌کنند، انتظار بار ترافیکی صبحگاهی سنگینی را در معابر و بزرگراه‌های شهر تهران داشتیم که خوشبختانه در حال حاضر، این بار ترافیکی نسبتاً سنگین صبح امروز، جذب شده و فعلاً مشکل ترافیکی خاصی را نداریم.

اجرایی شدن مجدد طرح زوج و فرد از امروز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه افزود: با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی، از صبح امروز ممنوعیت تردد در طرح‌های ترافیک و زوج و فرد از سرگرفته شد و دوربین‌های نظارتی و عوامل پلیس راهور پایتخت، نسبت به اعمال قانون متخلفان، اقدام خواهند کرد.

وی گفت:‌ البته شهروندان پایتخت باید توجه داشته باشند که اعتبار مجوز ورود به محدوده طرح‌ ترافیک سال ۹۳، تا پایان فروردین ماه امسال تمدید شده است و کسانی که دارای مجوز ورود به طرح سال ۹۳ هستند، می‌توانند تا پایان فروردین ماه در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

فعال شدن دوربین‌های ثبت تخلف در مبادی محدوده زوج و فرد از شنبه آینده

حسینی در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده درخصوص ثبت تخلفات ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد، توسط دوربین‌های ثبت تخلف، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته، از شنبه هفته آینده،‌ تمام مبادی محدوده زوج و فرد در پایتخت به دوربین‌های ثبت تخلف مجهز شده و اعمال قانون خودروی متخلفان، توسط دوربین‌های نصب شده در این اماکن، ثبت می‌شود.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false