برترین شخصیت سال شهر چغادک انتخاب شد+تصویر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برترین شخصیت سال شهر چغادک انتخاب شد+تصویر

به همت پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز برای اولین بار در تاریخ شهر چغادک یک نفر به عنوان برترین شخصیت سال چغادک در طرح نظر سنجی آنلاین انتخاب شد

به گزارش "چغادک نیوز"،ز:  پس از یک هفته نظر سنجی آنلاین و مکتوبی که در سطح شهر چغادک و فضای مجازی انجام شد، حسین سرمشقی مدیر پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز با اخذ ۲۱ درصد از آراء در فضای مجازی به عنوان برترین شخصیت سال ۹۳ چغادک انتخاب شد.

در این نظر سنجی به ترتیب حسین سرمشقی۲۱ درصد، محمد میرزایی۱۶ درصد، حجت الاسلام سید مجید موسوی۱۴ درصد، علی حسینی ۱۰درصد، صادق صیمری۸درصد، رضا اوژن۷درصد، راضیه زارع۷درصد، حجت الاسلام اکبر نجار زاده۵درصد، ابراهیم کارگر۴درصد، محمد اشکاوند۲درصد، حجت الاسلام عمران معرفاوی۲درصد، سید حسین عریضی، ۲درصد، محمد بیات۲ درصد، جلال دشتی۱درصد، علی بیات ۱ درصد، رتبه اول تا ۱۵ را نصیب خود نموده اند.

لازم به ذکر است: نظر سنجی آنلاین در تمام رسانه های جهان متداول می باشد و این پایگاه خبری و دست اند کاران آن و سایر مردم و مسئولین در این طرح هیچ گونه اعمال نظر و دخل تصرفی نداشته اند و همانگونه که درخبرهای قبلی توضیح داده شده است از ۱۶۷نفر شخصت فعال شهرچغادک، ۶۷نفر انتخاب شدند و از این تعداد ۱۵ نفر و در نهایت ۱ نفر مشخص شده است.

 منتخبین توسط مردم درجامعه آماری چغادک به روش نمونه گیری آمارکه یکی از مهم‌ترین ارکان علم آمار است  به صورت مکتوب که اسناد آن نیز موجود می باشد انتخاب شده و باز از طریق مردم در قالب نظر سنجی آنلاین ۱ نفر مشخص شده است که این موارد حس نیت و عدالت کار را بیشتر نمایان می کند.

پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز از عزیزانی که زحمات زیادی را برای شهر چغادک به عمل آورده اند و از تمامی کسانی که در طرح نظر سنجی آنلاین و مکتوب این پایگاه خبری شرکت داشته اند تشکر می نماید و از شخصیتهای گهرباری که نام آنها از قلم افتاده است صمیمانه پوزش می طلب، امید می رود این طرح با تمام نواقص و ایراداتی که داشت در سالیان بعداز جانب مسئولین بهتر و با شکوه تر برگزار شود.

این پایگاه خبری صرفا جهت احترام به شخصیت های فعال شهرکه در زمینه های مختلف در راستای پیشرفت شهر چغادک تلاش می کنند اقدام به اجرای این طرح نموده و ایجاد فضای رقابتی با انتخاب برترین شخصیت سال می تواند در توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر نیز موثر باشد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false