×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نبود دستگاه خود پرداز در محلات تنگک و دیگر مشکلات شهروندان

یکی از عمده ترین مشکلاتی که مسافران و خصوصا مردم این محلات از آن گلایه مند هستند نبود حتی یک دستگاه خود پرداز در این مکان است و همین امر باعث نارضایتی مردم از مسولین و دستگاه های متولی شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از "سپاس"،شهر بوشهر از لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای یک استراتیژیک خاصی است که در تمام فصول سال و بخصوص در ایام نوروز مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند.

یکی از بزرگترین نیروگاه های مهم کشور در مرکز این استان قرار دارد که در ایام نوروز تعداد زیادی از مسافران از آن دید و بازدید می کنند.

مسافرانی که می خواهند از این نیروگاه دیدن کنند باید از مسیر محلات جنوبی(تنگک) عبور کنند تا به محل بازدید نیروگاه اتمی بوشهر برسند.

این در حالی است که این قسمت از محلات شهر، دارای مشکلات بسیاری هستند و نمی توانند در ایام نوروز پاسخ گوی مسافران باشند و این مسافران برای انجام کارهای جزئی نیز باید به مرکز شهر مراجعه کنند.

یکی از عمده ترین مشکلاتی که مسافران و خصوصا مردم این محلات از آن گلایه مند هستند نبود حتی یک دستگاه خود پرداز در این مکان است و همین امر باعث نارضایتی مردم از مسولین و دستگاه های متولی شده است.

مردم این محلات روزانه باید برای دریافت مبلغ های بسیار کم مسافت زیادی را تا مرکز شهر رفت و آمد کرده تا بتوانند بخشی از مشکلات خود را رفع کنند.

بهروز قربانی یکی از ساکنان قدیمی محله تنگک در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی "سپاس" اظهار داشت: نبود حتی یک دستگاه خود پرداز در محله های تنگک باعث نارضایتی مردم شده است و این مشکل را بارها به شوراهای محل از سوی مردم تذکر داده شده است.

قربانی افزود: مردم این محله باید روزانه برای دریافت مبالغی به مرکز شهر بروند و در این مسیر رفت و آمد ها بارها شاعد حوادث غیر قابل جبرانی بوده ایم.

این شهروند بیان کرد: چندی پیش یکی از ساکنان قدیمی محله تنگک برای گرفتن مبلغی به مرکز شهر رفته بود که در طول مسیر دیگر به منزل بازنگشت و نوروز را به کام خانواده خود به تلخی کشاند و کودکان خود را یتیم کرد.

وی عنوان کرد: جمعیت این محلات روزانه روبه افزایش است، اما مسولین استانی و شهری ظاهرا هیچ برنامه ای برای این محلات ندارند و گویا می خواهند با بودجه های اضافی این محلات را اداره کنند.

لازم به ذکر است که محلات تنگک یکی از قدیمی ترین محلات شهر بوشهر است که از سوی اهالی این محلات تا به حال مشکلات زیادی به پایگاه خبری "سپاس" گزارش شده است و این پایگاه خبری طبق رسالت خبری خود برخی از آنها را پیگیری کرده و به گوش مسولین رسانیده است.

یکی از بزرگترین مشکلات اهالی این محلات وجود آبهای سطحی در حاشیه خیابان اصلی بود که مردم را کلافه کرده بود و با انتشار پیاپی این معظل اجتماعی در این پایگاه خبری، سرانجام  با همت مسولین شهری و اجرایی شهر بوشهر رفع شد.

امید است انتظار می رود مسولین امر استان برای رفع مشکلات جدی محلات جنوبی شهر بوشهر چاره ای بیاندیشند و دیگر شاهد نارضایتی مردم و بروز دیگر مشکلات برای شهروندان نباشیم.

گزارش: مبین شجاعی مقدم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false