محور چغادک بوشهر پرترددترین محورهای مواصلاتی استان بوشهر است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
محور چغادک بوشهر پرترددترین محورهای مواصلاتی استان بوشهر است

مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: در شبانه‌روز ۶۰ هزار خورو در محور بوشهر به چغادک تردد می‌کنند که نسبت به تردد ۱۳ هزار و ۵۰۰ خورو در روزهای عادی افزایش ۴.۵ برابری دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از سپاس حمید رضا علم در گفت‌و‌گو با تسنیم با بیان اینکه موج دوم سفرها به بوشهر آغاز شده اظهار داشت: حجم ترافیک در محورهای شمالی و مرکزی بوشهر از شب گذشته افزایش یافته است که در نوع خود بی‌سابقه قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه جاده‌های استان بوشهر دارای ایمنی کامل هستند تصریح کرد: ضمن اینکه نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان بوشهر برطرف شده گشت‌های مختلف پلیسی و دوربین‌های هوشمند در محورهای مختلف تردد خودروها زیر نظر دارند و با متخلفان برخورد می‌کنند.

مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان بوشهر با بیان اینکه حجم تردد خودروها در محور شمالی استان بوشهر بسیار بالا است خاطرنشان کرد: با وجود ترافیک پرحجم در محورهای شمالی استان بوشهر ولی تردد روان است که این مهم با کنترل گشت‌های راهداری و پلیس راه محقق شده است.

علم به ترافیک محور دیلم به گناوه و بالعکس پرداخت و تصریح کرد: این محور دارای حجم ترافیک بالایی است به‌گونه‌ای که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۶ هزار خودرو در این محور تردد کرده‌اند که نسبت به روزهای نخست تعطیلات نوروزی رشد ۳۴ درصدی دارد.

وی با اشاره به اینکه درمحور دیلم به گناوه در روزهای عادی  7 هزار خودرو در شبانه‌روز تردد می‌کند گفت: اکنون تردد خودروها در محورهای گناوه به دیلم و بالعکس با رشد حدود ۴ برابری به ۲۶ هزار خودرو در شبانه‌روزافزایش یافته است.

مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان بوشهربا اشاره به حجم تردد در مسیر شیراز به بوشهر در محور کنار تخته به دالکی افزود: در شبانه‌روز گذشته ۲۹ هزار خودرو در این مسیر تردد داشته است که نسبت به تردد ۸ هزار خودرو در روزهای عادی افزایش ۳٫۵ برابری نشان می‌دهد.

علم محور بوشهر-چغادک را از پرترددترین محورهای استان بوشهر دانست و گفت: در بزرگراه بوشهر به چغادک و بلعکس در شبانه روز ۱۳ هزار و ۵۰۰ خودرو تردد می‌کرد که اکنون با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی به ۶۰ هزار تردد افزایش یافته که افزایش ۴٫۵ برابری دارد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false