سی‌ان‌ان: مذاکرات هسته ای به نقطه حساسی رسیده | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سی‌ان‌ان: مذاکرات هسته ای به نقطه حساسی رسیده

با ورود وزرای خارجه فرانسه و آلمان به لوزان سوئیس برای دستیابی به چهار چوب اصلی توافق هسته ای مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ به مرحله حساسی وارد شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، شبکه تلوزیونی سی ان ان آمریکا در گزارشی با اشاره به ورود وزرای خارجه آلمان و فرانسه برای شرکت در مذاکرات هسته ای با طرف ایرانی اعلام کرد مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵ وارد مرحله حساسی شده است.

در این گزارش به نقل از دیپلمات های ارشد و مقامات غربی ادعا شده است که ایستادگی و پا فشاری ایران بر سر برخی مسائل می تواند دستیابی به توافق هسته ای را به مخاطره بیاندازد.

همچنین در این گزارش آمده است مذاکره کنندگان ایرانی در این دور از مذاکرات بعد از برگشت از تهران مواضع سخت تری در مذاکرات اتخاذ کرده اند.

به نقل از این دیپلمات های آمریکایی آمده است که مذاکرات به جای بسیار سختی رسیده بطوریکه تمام روز گذشته را غربی ها به ایران فشار آورده اند اما ایرانی ها مقاومت کرده اند و کار به سختی پیش می رود.

شایان ذکر است روز جمعه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در گفتگویی تلفنی در اقدامی که تلاش برای فرار از مسئولیت عدم دسترسی احتمالی به توافق هسته ای می باشد اعلام کردند توپ در زمین ایران است و این ایران است که باید تصمیمات لازم برای حل و فصل موضوعات باقی مانده را بگیرد.
 

 
منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false