×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دلیل تجاوز علیه یمن شیعه بودن و گفتن اَشهدُ أنَّ عَلیً وَلیَ‌الله است

امام جمعه چغادک گفت: چرا این کشورهای حوزه خلیج فارس علیه داعش باهم بسیج نمی شوند و چراهمه باید علیه یمن بسیج شوند، این در واقع بسیار روشن است چونکه یمنی ها شیعه هستند و اَشهدُ أنَّ عَلیً وَلیَ‌الله می گویند.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت الاسلام سید مجید موسوی در خطبه های نماز جمعه در خصوص تجاوز عربستان به یمن گفت: این تجاوز بدستور شیطان بزرگ آمریکا و همکاری اسرائیل انجام گرفته است و متاسفانه کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله مصر، قطر، بحرین و امارات نیز از این حرکت حمایت کرده اند و همگی علیه یمن متحد شده اند.

امام جمعه چغادک افزود: چرا این کشورهاعلیه داعش باهم بسیج نمی شوند و چراهمه باید علیه یمن بسیج شوند مگر اینها چه کسانی را تحدید کرده اند و یا منافع چه کسانی را به خطر انداخته اند، این در واقع بسیار روشن است چونکه یمنی ها شیعه هستند، چونکه اینها اَشهدُ أنَّ عَلیً وَلیَ‌الله می گویند.

وی  ادامه داد: آنها ترسشان از گسترش و اقتدار پیداکردن شیعیان است و ترسشان این است که انقلاب اسلامی قدرتش در منطقه بیشتر شود، ترسشان از شیعه ای است که علی(ع)، فاطمه(س) و حسین(ع)،ابوالفضل(ع) را دارد و مقتدر و سرافراز می ایستد و به همین خاطر محکم می ایستیم و تا آخرین قطره خون دفاع می کنیم.

حجت الاسلام سید مجید موسوی با اشاره به فتوای جهاد علمای یمن بیان داشت: شیعیان با این فتوا مثل شیعیان عراق، سوریه و بحرین شجاعانه وارد میدان شدند، و این همان شجاعت و دلیری است که شیعیان ما از مولای خود حیدر کرار به ارث برده اند.

موسوی خاطر نشان کرد: سالیان سال است که شیعه کشی می کنند و مسلمانان را می کشند و هر موقع ما را کشتند قوی تر شدیم که بزودی شاهد سرنگونی ظالمین و وهابیت خواهیم بود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false