×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اولین روزکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کشف ۷۵ کیلو حشیش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهرخبر داد: دراولین روز سال ۹۴ یک باند توزیع مواد مخدر که درجنوب کشور فعالیت می کرد متلاشی شد و ۷۵ کیلو گرم حشیش از این باند کشف شد.

سرهنگ وحید زرین کلاه در گفتگو با "چغادک نیوز"، گفت: دراولین روز سال ۹۴ یک باند توزیع مواد مخدر که درجنوب کشور فعالیت می کرد متلاشی شد و سر کرده این باند که تحت تعقیب دستگاه امنیتی بود که در استان بوشهر و فارس اقدام به ترانزیت مواد مخدرمی نموده است با اقدامات اطلاعاتی دستگیر شد.

 وی افزود : قاچاقچیان درشهرستان  گناوه مواد مخدر را دپو کرده بودند و از آنجا قصد ترانزیت داشتنه اند که با رصد اطلاعاتی  محل امن مواد مخدر شناسایی شد و با دستور مقام قضایی ۷۵ کیلو گرم حشیش ویک قبضه سلاح کشف و ضبط شد و یک نفر نیز در این راستا دستگیر شده است.

 سرهنگ  زرین کلاه ادامه داد : سر کرده این باند که چندین سال متواری بوده است  با  انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی در شهر بوشهر دستگیر شد و در اولین روز سال ۹۴ اولین نمایشگاه  کشفیات مواد مخدرکه از این باندکشف شده بود در محل قرار گاه نوروزی در معرض دید مسافرین قرار داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خا طر نشان کرد: کماکان اولویت کاری پلیس مواد مخدر استان بوشهر برخورده قاطع  با خرده فروشان وجمع آوری معتادین تابلو می باشد.

کشف بیش از ۴  تن مواد مخدر درسطح کشورو استان به همت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت :در سال۹۳ بیش از ۴ تن و ۸۵۵  کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط  پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان و کشور کشف شده است.

وحید زرین کلاه گفت: ازاین تعداد کشفیات مواد مخدر ۳ تن و۴۰۰ کیلو گرم در استان بوشهر و ما بقی به لحاظ اشرا فیت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در استان های فارس،  کرمان، خوزستان و هرمزگان کشف شده است.

 وی  ادامه داد :  این کشفیات منجر به۸۱۴ طرح پا کسازی نقاط آلوده  به مواد مخدر،  کنترل محور های موا صلاتی کشف شده است و در این راستا ۱۲۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدرمتلاشی شده است.

وی در پایان اظهار داشت : آخرین عملیات سال ۹۳ در استان فارس صورت گرفته است که باعث افزایش صد درصدی مواد مخدر را به همراه داشته است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false