×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کی‌روش: هیچکس در ایران به اندازه من دغدغه موفقیت تیم ملی را ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قبلاً در این مورد صحبت کرده‌ام و بار دیگر این صحبت‌ها را تکرار می‌کنم که انتخاب بازیکنان تیم ملی وظیفه من است.

به گزارش "چغادک نیوز"، کارلوس کی‌روش در خصوص آخرین وضعیت حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم امید یا تیم بزرگسالان اظهار داشت: امروز با کفاشیان جلسه‌ای داشتیم و صحبت‌‌های زیادی را مطرح کردیم. البته صحبت در مورد این موضوع مبحث اصلی جلسه ما نبود.

وی ادامه داد:‌ همانطور که شما (خبرنگاران) می‌دانید به علت مشغله زیاد و جلسات علی کفاشیان جلسه من با او نیمه‌تمام ماند و به فردا موکول شد اما در مجموع همه شما از موضع من در مورد این مسئله مطلع هستید.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: وظیفه من اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی است و هر دخالتی که در این مسئله صورت می‌گیرد دخالت مستقیم در حوزه کاری من است. در ضمن در قرارداد من در این مورد بندهایی وجود دارد که به صورت شفاف مسئله را توضیح داده است. پس هیچ مطلب دیگری در این مورد وجود ندارد. اگر در این مورد خاص کار به دخالت برسد باید طبق قرارداد پیش برویم.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که آیا اعلام کرده در صورت عدم حضور جهانبخش و آزمون در اردوی اروپایی تیم ملی با فدراسیون فوتبال قطع همکاری می‌کند، خاطرنشان کرد: قبلاً در این مورد صحبت کرده‌ام و بار دیگر این صحبت‌ها را تکرار می‌کنم که انتخاب بازیکنان تیم ملی وظیفه من است. خیلی جالب است که در این مورد قبلا جلسه‌ای برگزار شده و توافقات صورت گرفته بود.

وی افزود: در آن جلسه که با حضور کاشانی و خاکپور برگزار شد درباره حضور آزمون و جهانبخش صحبت و تصمیم‌گیری شد. بعد از آن جلسه من لیست تیم ملی را نوشتم و باشگاه‌ها هم از خیلی قبل‌تر از اینکه تیمی دیگر اسامی خود را اعلام کند از فهرست تیم ملی مطلع بودند. حالا بعد از آن جلسه و توافقات هر تصمیمی که در این مورد گرفته شود دخالت مستقیم در حوزه کاری من است.

سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: قضیه بسیار شفاف است. یک طرف مسئله منافع تیم ملی بزرگسالان را داریم و در طرف دیگر مسئله منافع تیم امید. من که تقویم فیفا را تنظیم نکرده‌ام. من هم به عنوان سرمربی تیم ملی باید از منافع تیم بزرگسالان طبق روال جهانی دفاع کنم.

کی‌روش عنوان کرد: حالا یک سؤال مطرح می‌شود که وظیفه و مسئولیت انتخاب بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان با چه کسی است و مسئولیت نتایج بر عهده چه کسی قرار دارد. بار دیگر می‌خواهم این مسئله را شفاف اعلام کنم و با صراحت بگویم که هیچکس در کشور بزرگ ایران به اندازه من دغدغه موفقیت تیم بزرگسالان و امید را ندارد و بر این مسئله تاکید دارم. حالا اگر این وسط کسی می‌گوید که کی‌روش به منافع تیم ملی اهمیت نمی‌دهد صحبت دیگری است اما من به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان دغدغه تمام تیم‌های ملی فوتبال ایران را دارم، تمام تیم‌ها.

وی در واکنش به اینکه کفاشیان اعلام کرده اولویت حضور جهانبخش و آزمون حضور در تیم امید است و اگر کی‌روش می‌خواهد می‌تواند استعفا بدهد، گفت: خیلی تشکر می‌کنم. اگر کفاشیان چنین حرفی زده است و منافع تیم ملی در این است که مرا برکنار کنند، من به این اخراج شدن افتخار می‌کنم.

به گزارش مشرق، برخی خبرگزاری‌ها در حالی این نقل قول را از کفاشیان منتشر کرده اند که کفاشیان در گفتگوی خود با خبرنگاران به هیچ عنوان از استعفای کی روش استقبال نکرده و اتفاقا بحث استعفای وی را منتفی دانسته است: کی‌روش با ما قرارداد دارد و با توجه به اینکه یک مربی حرفه‌ای است استعفا نمی‌دهد.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false