×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تراکتور هم به نماینده عربستان باخت/ دومین شکست شاگردان تونی در آسیا +جدول

تیم فوتبال تراکتورسازی سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با شکست برابر الاهلی عربستان به پایان برد.

به گزارش "چغادک نیوز"، آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم در هفته سوم این رقابت‌ها در شهر جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر برابر میزبان خود تن به شکست داد. «تیسیر جاسم» در دقایق ۷۲ و ۸۰ برای الاهلی گلزنی کرد.

 

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ آسیا

نیمه اول این دیدار دو تیم بازی پایاپا و برابری را به نمایش گذاشتند و موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن سودی ببرند. تراکتورسازی هم چند موقعیت خوب داشت و می توانست دروازه میزبان را باز کند اما این اتفاق رخ نداد.

در شروع نیمه دوم تیم الاهلی برای رسیدن به گل تلاش بیشتری از خود نشان داد و تراکتورسازی بیشتر دل به ضد حملات بسته بود و دفاع را از میانه میدان در دستور کارش قرارداده بود. با این حال تا دقیقه ۶۰ فرصت مطلوبی برای گلزنی فراهم نشد و شاید یکی از معدود موقعیت ها نصیب شهاب گردان شد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰ این دیدار ضربه آرام جاسم از درون محوطه جریمه در شرایطی که می توانست به راحتی در اختیار حامد لک قرار بگیرد، با اشتباه فاحش این دروازه بان به گل تیم الشباب تبدیل شد تا تراکتورسازی یک گل بادآورده بخورد و کارش برای ادامه مسابقه سخت شود.

چند دقیقه بعد بازهم الاهلی از ضعف خط دفاعی تراکتورسازی بهترین استفاده را برد و در دقیقه ۷۹ توسط جاسم به گل دوم دست پیدا کرد. در دقایق باقی مانده تلاش های تراکتورسازی برای جبران یکی از گل ها ثمری نداشت و این تیم هم مثل پرسپولیس برابر تیم عربستانی شکست خورد.

داور این دیدار به خالد شفیعی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

ترکیب تراکتورسازی

حامد لک، قریشی، خالد شفیعی، حبیب گردانی، فردین عابدینی(۸۸ شاهین ثاقبی) ، فرید کریمی(۸۱ مهرداد بایرامی)، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی(۷۵ احمد کامدار)، فرشاد احمدزاده و لوسیانو ادینهو

در دیگر دیدار این گروه الاهلی امارات و نسف قرشی هم به تساوی بدون گل رسیدند.

با احتساب بازی‌های امروز الاهلی عربستان با کسب ۷ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. نسف قرشی با کسب ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تراکتورسازی با همان ۳ امتیاز در رده سوم باقی ماند و الاهلی امارات هم با ۲ امتیاز همچنان قعر نشین است.

جدول رده‌بندی گروه D

 

ردیف تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ الاهلی عربستان ۳ ۲ ۱ ۰ ۷ ۴ ۳ ۷
۲ نسف قرشی ۳ ۱ ۱ ۱ ۳ ۳ ۰ ۴
۳ تراکتورسازی ۳ ۱ ۰ ۲ ۲ ۴ ۳
۴ الاهلی امارات ۳ ۰ ۲ ۱ ۳ ۴ ۲

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false