پروژه‌های بزرگی طی سال ۹۴ در استان بوشهر اجرا می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پروژه‌های بزرگی طی سال ۹۴ در استان بوشهر اجرا می‌شود

استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های بزرگی طی سال ۹۴ در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، مصطفی سالاری عصر دوشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: در سال ۹۳ شاهد کارهای بسیار خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر بودیم و طرح‌های بسیار خوبی در استان بوشهر اجرا شد.

وی با اشاره به وضعیت اعتبارات استان بوشهر در سال جاری، اذعان داشت: امسال شاهد سه برابر شدن اعتبارات نسبت به سال ۹۲ بودیم و به همین میزان نیز خدمات دهی به مردم استان افزایش یافت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تلاش می‌شود تا در سال آینده نیز این خدمات‌رسانی تداوم داشته باشد، اذعان داشت: در زمینه ارزش افزوده نیز امسال شاهد جهش قابل توجهی بودیم و این اعتبارات صرف توسعه استان بوشهر شد.

اعتبار مصوبات سفر رهبری در سال جاری هفت برابر سال گذشته بود

وی با بیان اینکه اعتبارات مصوبات سفر رهبری در سال جاری هفت برابر سال گذشته بود، خاطرنشان ساخت: امسال در مجموع یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر تخصیص یافت.

سالاری تصریح کرد: باید برای سال آینده خود را آماده کنیم و باید تلاش شود که برنامه سال ۹۴ همه دستگاه‌ها نهایتا تا ۲۰ فرودین آماده و ارائه شود.

وی تاکید کرد: بنا داریم در سال ۹۴ یک سری پروژه‌ها در سطح استان اجرا شود که دارای مزیت‌هایی برای استان بوشهر باشند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مصوبات بسیار خوبی را داشتیم که در سال ۹۴ همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا شاهد اجرای این طرح‌ها و مصوبات باشیم.

هیچ فرزند شهید بیکاری در استان بوشهر وجود داشته باشد

وی با اشاره به اینکه مطالعات آمایش استان بوشهر را در دستور کار داریم، خاطرنشان ساخت: لازم است که همه دستگاه‌ها برای اجرای این مطالعه کمک کنند.

سالاری با تاکید بر شفافیت مالی دستگاه‌های مختلف، اضافه کرد: وضعیت شفافیت‌های مالی مورد قبول است و نظارت‌های خوبی انجام شده است و باید این نظارت‌ها و مراقبت‌ها بیشتر شود.

وی همچنین بر لزوم حضور مسئولان در مراسمات مربوط به شهدا تاکید کرد و افزود: همچنین همه مسئولان برای رفع مشکلات اشتغال خانواده شهدا تلاش کنند و در سال ۹۴ نباید هیچ فرزند شهید بیکاری در استان بوشهر وجود داشته باشد.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false