پروژه تعریض خروجی محور کنگان – عسلویه به بهره‌برداری می‌رسد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پروژه تعریض خروجی محور کنگان – عسلویه به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره و شهرسازی شهرستان کنگان گفت: پروژه تعریض خروجی محور کنگان – عسلویه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش "چغادک نیوز"، قاسم مباهات در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اعتباری معادل پنج میلیارد ریال از محل تملک دارایی، خروجی محور کنگان به سمت عسلویه که یکی از  پرحادثه ترین نقاط محور بود به طول ۵۰۰ متر و عرض ۱۰ متر تعریض و بهسازی شد و تا قبل از تحویل سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بزرگراه جم به سیراف به طول ۱۰ کیلومتر در حوزه شهرستان کنگان با اعتبار استانی به مبلغ  ۶۰۰ میلیون تومان، عملیات فوکسیل و خط کشی و نصب رفلکس انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس اداره و شهرسازی شهرستان کنگان گفت: به منظور ارتقای افزایش ایمنی تردد مسافران نوروزی به شهرستان این نهاد اقدام به نصب و ترمیم علایم جاده‌ای به میزان ۴۳۰ متر مربع و آشکارسازی نقاط پر حادثه محور با نصب بنر و شعارهای ایمنی کرده است.

مباهات افزود: نصب گارد ریل به طول یک هزار و۵۰۰ متر در نقاط بحرانی و پر حادثه، خط کشی و سامان دهی مبادی ورودی و خروجی شهرستان به طول ۱۲۰ کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان است.

وی ادامه داد: شست و شوی علایم و تابلوهای اطلاعاتی در طول حوزه شهرستان به میزان چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان است.

رئیس اداره و شهرسازی شهرستان کنگان با اشاره به استقرار گشت راهداری از ۲۷ اسفند تا ۱۶ فروردین سال جدید، افزود: همه اقدامات انجام شده از محل اعتبارات راهداری شهرستان به میزان ۳۷۰ میلیون تومان است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false