×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۶ میلیون قرص روان‌گردان توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ‌بوشهر گفت: مبارزه با مواد مخدر در استان ‌در دریا، خشکی و هوا تشدید یافته به‌گونه‌ای که علاوه بر کشفیات در خشکی، دریابانی این استان شش میلیون قرص روان‌ گردان در دریا کشف کرده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، ارسطو ترکمان‌منش عصر امروز در نشست کمیته‌های مقابله با عرضه مواد مخدر استان بوشهر نقش مهم سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌های مختلف پیشگیری از اعتیاد در استان بوشهر مهم دانست و اظهار داشت: تشکل‌های مردم نهاد در بخش پیشگیری از اعتیاد، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی فعال هستند.

وی با اشاره به موفقیت سازمان‌های مردم درعملکرد پیشگیری و درمان معتادان گفت: سال گذشته ۴۰۰ نفر در استان بوشهر ترک اعتیاد شدند که این تعداد امسال افزایش یافته است.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه اعتبارات حمایتی به سمن‌های پیشگیری از اعتیاد پرداخت می‌شود گفت: اعتباراتی درعرصه‌های فرهنگی، درمان، پیشگیری و بیمه مسئولیت  پرداخت وهزینه شد که آثار مفیدی در پی داشت.

ترکمان‌منش با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد فعال است گفت: کارگاه‌های آموزشی در این راستا برپا شده که توانمند سازی گروه‌های هدف برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بدنبال داشته است.

وی با بیان اینکه کمپ‌های ترک اعتیاد در استان عملکرد موفقی داشته‌اند افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده کمپ ترک اعتیاد بانوان در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه عملکرد مبارزه با مواد مخدر در حوزه پلیس در خشکی بسیار موفق بوده است، گفت: افزایش بیش از ۲ برای کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر نشان از عملکرد موفق پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر است.

ترکمان‌منش با اشاره به اینکه دریابانی استان بوشهر در راستای مبارزه با مواد مخدر پیشگام است گفت: ماموران دریابانی استان بوشهر در ۱۱ ماه امسال علاوه بر کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در دریا بیش از شش میلیون قرص روان‌گردان کشف کرده‌اند.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false