×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پشیمانی از ارسال نامه به مقامات ایران

شنیده شد که یکی از سناتورهای آمریکایی که نامه ارسالی به مقامات ایران را امضا کرده بود، گفت:‌ نامه هشدار به باراک اوباما درمورد مذاکرات هسته‌ای ۴۷ سناتور کنگره نباید خطاب به مقامات ایرانی ارسال می‌شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، روزنامه آرمان امروز در ستون شـنـیـد‌ه هـایش نوشت:

پشیمانی از ارسال نامه به مقامات ایران

شنیده شد که یکی از سناتورهای آمریکایی که نامه ارسالی به مقامات ایران را امضا کرده بود، گفت:‌ نامه هشدار به باراک اوباما درمورد مذاکرات هسته‌ای ۴۷ سناتور کنگره نباید خطاب به مقامات ایرانی ارسال می‌شد. پارسینه نوشت؛ ران جانسون یکی از ۴۷ سناتور جمهوریخواه کنگره که نامه ارسالی به مقامات ایرانی را امضا کرده بود در این‌باره گفت: با توجه به اینکه این نامه سرگشاده بود تنها پشیمانی کنونی من و همکارانم این است که این نامه نباید خطاب به مقامات ایرانی ارسال می‌شد و ما باید پیش از ارسال این نامه بیشتر گفت‌وگو می‌کردیم. اظهار نظر این سناتور جمهوریخواه نشان می‌دهد که برخی از سناتورهایی که این نامه را امضا کرده بودند چگونه به طوفان انتقادها از سوی دموکرات‌ها و دیگر مذاکره کنندگان مثل آلمان و حتی برخی از هم حزبی‌های خود واکنش نشان می‌دهند. ران جانسون اظهار کرد:‌ این یک توافق بسیار مهم است که از چارچوب یک پیمان فراتر است و باید توسط نمایندگان مردم آمریکا در کنگره بررسی شود و این توافق برای رای‌گیری به کنگره آورده شود.

 
کانکس تبدیل به انباری شد

شنیده شد که اخیراً گزارشی از زلزله‌زدگان ورزقان منتشر شد؛ روستایی که بعد از سه سال هنوز کانکس‌های امداد در آن دیده می‌شود. مجید جودی، مدیرکل دفتر بازسازی بنیاد مسکن کشور گفت: مردم منطقه ارسباران؛ روستاهای ورزقان، اهر و هریس در مسکن‌های ساخته‌شده توسط بنیاد مسکن کشور اسکان داده شده‌اند و اینک هیچ یک از هموطنان ما در کانکس‌ها مستقر نیستند. او گفت: در این حادثه هفده هزار منزل از روستائیان دچار آسیب شده بود که ما تصمیم داشتیم تا شروع فصل سرما هفت الی هشت هزار مسکن برای ساکنین دائمی این منطقه تهیه کنیم؛ اما خوشبختانه با بسیج امکانات توانستیم ده‌هزار واحد قابل استفاده و سکونت دائمی را تا آذرماه سال ۹۱ بسازیم. جودی درمورد علت وجودی کانکس‌ها در منطقه توضیح داد: کانکس‌ها را از سطح مناطق جمع‌آوری نکردیم زیرا مردم از آنها به‌عنوان یک اتاق اضافی یا انباری استفاده می‌کنند. دلیل وجود این کانکس‌ها در تصاویر ثبت شده از این مناطق توسط عکاسان هم همین نکته بوده است.

 
نظر مشایی درباره فناوری هسته ای

شنیده شد که یک سایت حامی احمدی نژاد به نقل از مشایی نوشت؛ در جریان هسته ای ، یکی از سران کشور های اروپایی به من گفت : ما سالهاست که داریم بر سر تحقیقات آزمایشگاهی هسته ای چانه می زنیم و تازه اجازه آن را گرفته ایم . شما می خواهید همه آن چرخه را خودتان داشته باشید؟ من گفتم : چون کشور شما ایران نیست، ژاپنی‌ها به من گفتند کمی کوتاه بیایید ما سالهاست داریم تلاش می کنیم ولی اجازه به ما نمی‌دهند. من گفتم: چون ژاپن هم ایران نیست. ایران ، تاریخش ، تمدنش ، موقعیتش با همه شما‌ها فرق می کند. اینجا ایران است …. دولت بهار افزوده است:ایران چهار نبش است در نقشه جهان… به چشم خریدار به نقشه دنیا نگاه کنید و زمینی را برای کشورتان انتخاب کنید. به چشم خریدار نگاه کنید… ایران بهترین موقعیت را در نقشه دارد. چهار نبش است.

 
تجمع معلمان در چهار محال و بختیاری

شنیده شد که پیش از ظهر دیروز جمعی از معلمان استان چهار محال و بختیاری در انتقاد به شرایط صنفی و حقوقی خود در مقابل استانداری این استان در شهرکرد تجمع و در پایان تجمع‌شان نیز با استاندار دیدار کردند. آنا نوشت؛ این گروه از معلمان خواهان دیدار با استاندار چهار‌محال‌و‌بختیاری برای در میان گذاشتن مشکلات و خواسته‌هایشان شدند، اما وقتی تنها معاونان استانداری در میان آنها حضور پیدا کردند، معلمان حاضر به گفت و گو با آنها نشده‌اند. یکی از معلمان گفت: علت تجمع ما تبعیض درباره پرداخت‌ها، مزایا و دیگر مشکلات و خواسته‌های معلمان است. ما خواستار احقاق حقوق و پرداخت‌ها مشابه همه کارمندان دولت هستیم. این معلم اضافه کرد: فوق‌العاده شغل فرهنگی‌ها در میان سایر پرسنل دولت کمترین است.

 
بازداشت عضو هیات‌مدیره «پردیسبان»

شنیده شد که یکی از اعضای هیات‌مدیره شرکت پردیسبان با صدور دستور قضایی روانه زندان شد. خراسان نوشت؛ یکی از اعضای هیات‌مدیره شرکت پردیسبان که پرونده آن در شعبه ۹۰۴ دادسرای انقلاب مشهد تحت رسیدگی قرارداشت به‌دلیل عمل نکردن به تعهدات قانونی خود درباره بازخرید سهام فروخته شده به شهروندان، با صدور دستور قضایی از سوی قاضی حیدری، روز پنجشنبه گذشته به دادسرا احضار شد. این گزارش حاکی است مقام قضایی نیز پس از تفهیم اتهام کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی سهام شرکت سهامی خاص و تبلیغات آن، او را با صدور قرار قانونی روانه زندان کرد. شایان ذکر است: پرونده مذکور هم‌اکنون در شعبه ۲۰۹ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد رسیدگی می‌شود.
 

یک شب در کیش ۲ میلیون و نیم!

شنیده شد که تاخت و تاز آژانس‌های چارترکننده هتل و بلیت برای سفر به جزیره کیش، نرخ هر شب هتل در ایام تعطیلات نوروز را به مرز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رساند. فرارو نوشت؛ هر ساله جزیره کیش شاهد فراز و نشیب‌های فراوانی برای علاقه‌مندان، مشتاقان و دوستدارنش برای سفر به این جزیره زیبا است. نرخ‌های بالای هتل که امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته برای یک شب اقامت در بعضی از هتل‌ها از مرز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گذشته و کمترین نرخ نیز در هتل‌های سه و چهار ستاره برای یک شب اقامت در سوئیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان توسط آژانس‌های مسافرتی در تهران از متقاضیان سفر به کیش دریافت می‌شود.
 

تماس تلفنی احمدی نژاد با تابش

شنیده شد که رئیس سازمان انرژی اتمی عصر دیروز به عیادت محمدرضا تابش نماینده اردکان رفت. محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین کشورمان نیز در تماس تلفنی با نماینده مردم اردکان در مجلس جویای حال وی شد. کاتب،‌ حسینیان،‌ جوکار و شاهین محمدصادقی از نمایندگان مجلس، محمدتقی رهبر امام جمعه اصفهان، سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، صلاحی معاون شهردار تهران،‌ دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران،‌ سید طاهر موسوی،‌ شهربانو امانی و حمیده عدالت از نمایندگان ادوار مجلس، باقری معاون پارلمانی بیمه خدمات درمانی، احمدعلی نوربالا، محمدرضا ظفرقندی و خسرو تهرانی نیز امروز به عیادت محمدرضا تابش نماینده اردکان رفتند. نماینده مردم اردکان که دچار عارضه مغزی شده بود در بیمارستان خاتم الانبیای تهران بستری است.

 
آیت‌ا… مکارم‌ تکذیب کرد

شنیده شد که آیت‌ا… مکارم‌شیرازی گفت: شایعه‌ای درباره اینکه بنده در جریان دستگیری بعضی افراد هستم، کذب محض است. این مرجع تقلید در پایان درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، توضیح داد: اخیرا دو نفر را دستگیر کرده‌اند و در گوشه و کنار شنیده شده که بنده در جریان این دستگیری بودم؛ صراحتا اعلام می‌کنم بنده نه اینها را دیده‌ام و نه روحم خبر دارد. آیت‌ا… مکارم‌شیرازی با ابراز تاسف از این‌گونه شایعات گفت: کسانی که این‌گونه شایعات را بیان می‌کنند بدانند که قیامتی است و باید پاسخگو باشند.

منبع: آرمان امروز

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false