×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مادر داعشی‌ها را از تولد فرزندشان پشیمان می‌کنیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: در صورت نزدیکی به مرزهای ایران، مادران داعشی‌ها را از تولد فرزندانشان پشیمان می‌کنیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، امیر سرتیپ اسماعیلی امشب در یادواره ۱۵ شهید این شهر با بیان اینکه از هر ۲۲۰ نفر یک نفر در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار در جامعه از سیاست‌های  ابلاغی کلی نظام در سال ۸۹ توسط مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات پیامبر (ص) هر شهید، ۷۰ نفر را شفاعت می‌کند، افزود: ملت ایران خانواده‌های سببی و نسبی شهدا هستند و نقش شهدا را با هیچ موجود زنده‌ای نمی‌توان مقایسه کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه منطق شهید، منطق سوختن و روشن کردن است، گفت: شهید برای احیای جامعه جان را تقدیم اسلام و قرآن می‌کند.

امیر اسماعیلی با اشاره به جنایت‌های گروهک تکفیری داعش، تصریح کرد: داعشی‌ها در راه شیطان خودکشی می‌کنند و کشتگان راه جهالت هستند و در زباله‌دان تاریخ دفن می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه زرق و برق دشمن هیچ اثری ندارد، خاطرنشان کرد: یک مشت خالی می‌تواند در برابر گلوله بی‌آسیب باشد و حرف خود را به کرسی بنشاند و این یکی از منطق‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه ما برای استمرار انقلاب اسلامی هزینه‌ها و تاوان زیادی داده‌ایم، گفت: جانبازان ما هنوز هم درد دارند و جوانانی که امام راحل را ندیده‌اند هم امروز قدر تاوان و هزینه انقلاب اسلامی را می‌دانند.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه پیامبر(ص) کسی که طلب شهادت کند را نیز شهید می‌نامند، افزود: کسی که نیت شهادت کند، کسی که حق مظلوم را از ظالم بگیرد و کسی که نیت شهادت کند نیز در مقام شهید است.

وی با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: اعتماد به نفس و خودباوری میراث ماندگار شهدا است. در بسیاری از بخش‌ها عقب بودیم ولی به برکت شهدا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به اوج رسیدیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه در حوزه هسته‌ای سیاست‌مان یکی است ولی سیاست دشمن هر روز تغییر می‌کند و متزلزل است، اضافه کرد: برخی دولت‌های منطقه عروسک خیمه‌شب بازی هستند و نان را به نرخ روز می‌خورند.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه " زورگویی‌ها بر ملت ایران اثری ندارد"، گفت: با ۲۵۰ نخبه فعالیتمان را در فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) شروع کردیم و امروز به ۷۵۰ نخبه رسیده‌ایم و می‌دانیم دشمن در کجا نفس می‌کشد و می‌خواهد چه کند.

وی با اشاره به اینکه "ما می‌توانیم" که فرموده امام راحل بود  را صرف کرده و تحقق بخشیدیم، تصریح کرد: همه توفیقاتمان ثمره شهدا، دعای مقام معظم رهبری و مردم است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه تولد تفکر بسیجی در تمامی عرصه‌ها از برکات انقلاب است، گفت: در فتنه ۸۸ ملت با تفکر بسیجی در برابر فتنه‌گران ایستادند.

امیر اسماعیلی، خلق زیبایی‌ها را یکی دیگر از ثمرات شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا با دعا و توکل به خدا، صحنه جنگ را به صحنه زیبای راز و نیاز با عبد خویش مبدل کردند.

وی مشارکت و حضور فعالانه بانوان و شناخت دوست از دشمن را نیز ثمره شهدا عنوان و خاطرنشان کرد: دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست نیز در انقلاب اسلامی محقق شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تأکید بر اینکه سرمایه‌های ما مغز جوانان و شهدا است، گفت: نفت و معادن طلا سرمایه‌های کشور نیست و امنیت ما در گرو ایثار شهدا است.

امیر اسماعیلی با اشاره به وضعیت کنونی جهان، افزود: منافقان، القاعده، جبهه النصره، سلفی‌ها، رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ در ۳۶ سال عمر شکوهمند انقلاب اسلامی همواره شیطنت کردند ولی همیشه از ملت ایران شکست خوردند.

وی با بیان اینکه داعش حیوان درنده و باقیمانده خانواده شمر، حرمله و یزید است، گفت: کشتار بی‌رحمانه ملت‌ها در هیچ کجای اسلام جایگاهی ندارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه نتانیاهو عروسک خیمه‌شب‌بازی بوده و مسئولیت خون‌ریزی سیاسی را برعهده دارد، تصریح کرد: خیمه‌شب‌باز‌پرست‌ها اجازه صحبت به آن را می‌دهند.

امیر اسماعیلی با اشاره به تظاهرات ساکنان فلسطین اشغالی علیه رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: نتانیاهو از خشم مردم هم لهجه خود نیز در امان نیست، در جای دیگری هم که هنوز نتایج مذاکرات هسته‌ای مشخص نشده آمریکا آن شیطان بزرگ تحریم ها را یکسال تمدید می‌کند تا نشان دهد شیطان هر روز حیله‌گرتر و شیطان‌تر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دشمن باید بداند " آزموده را آزمودن خطاست"، افزود: داعش مأمور خون‌ریزی میدانی و نتانیاهو مأمور خون‌ریزی سیاسی شیطان بزرگ است ولی آنها بدانند که اگر داعش به مرزهای کشورمان نزدیک شود، مادرانشان را از به دنیا آوردن داعشی‌ها پشیمان می‌کنیم و داعش هرگز جرأت نزدیکی به مرزهای ایران را ندارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به مأموریت پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس، گفت: در ۲۰ بهمن ۶۴ و در یک مأموریت ۸۰ فروند هواپیمای جنگی رژیم بعث را زدیم که در تاریخ بی‌سابقه است و این رژیم مجبور شد در طول جنگ ۴ بار ناوگان هوایی خود را نوسازی و بهسازی کند.

امیر اسماعیلی با اشاره به رصد شبانه‌روزی آسمان کشور توسط قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، تاکید کرد: پهباد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در شهریورماه امسال و در نطنز سرنگون کردیم، آر کیو ۷۰ تور شد و ریگی و سه عامل همراهش دستگیر که همه از الطاف خداوند بود.

وی گفت: به زودی مستند دستگیری ریگی از سیما پخش می‌شود.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false