×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جمشید مشایخی دچار سانحه شد

همسر جمشید مشایخی اعلام کرد پای همسرش که به دلیل برخورد با پله دچار آسیب‌دیدگی شده بود هم اکنون در وضعیت بهبودی قرار دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، گیتی مشایخی درباره آسیب دیدگی پای همسرش بیان کرد: پای جمشید مشایخی روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه از مراسمی که به منزل بازگشتیم دچار آسیب دیدگی شد اما دکتر پای او را دید و با معالجه حالا در وضعیت بهتری دارد.

وی ادامه داد: جمشید مشایخی نتوانست پایش را به راحتی روی پله قرار دهد و به همین دلیل موجب شد که زانویش ضربه بخورد. 

مشایخی با اشاره به معالجه همسرش توسط دکتر عنوان کرد: خوشبختانه پزشک به سرعت پای همسرم را مداوا و دارو و پمادهایی را برایش تجویز کرد و حالا باید همچنان استراحت کند و به زانویش فشار نیاورد.

وی درباره وضعیت فعلی این بازیگر پیشکسوت هم گفت: هم اکنون مشایخی می تواند به آرامی و با عصا راه برود و زانویش در وضعیت بهبودی قرار دارد.

گیتی مشایخی همچنین در آستانه سال نو،نوروز را به مردم ایران تبریک گفت و بیان کرد: هم من و هم جمشید مشایخی آرزو داریم که همه مردم امسال را در نهایت خوشی، شادی و سلامتی آغاز کنند و به پایان برسانند. همچنین امیدواریم که دیگر در هیچ کجای دنیا جنگی نباشد و تنها توصیه ام به مردم این است که هر کسی در هر کجایی که هست سال خود را با دلخوشی و شادمانی سپری کند.

 
 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false