×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برپایی ۲۰ ایستگاه سلامت شهرستان بوشهر

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از برپایی ۲۰ ایستگاه سلامت با همکاری مرکز بهداشت این شهر در سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"،غلامرضا شهابی  ضمن اعلام این خبر، افزود: برپایی ایستگاه های سلامت در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بوشهر از جمله برنامه‌های قابل توجه در عرصه بهداشت عمومی بوده که مورد توجه سپاه و مرکز بهداشت این شهرستان بوده است.
شهابی با اشاره به جایگاه سلامت افراد در جامعه، بیان کرد: با اجرای چنین برنامه های مهمی در سطح شهرستان بوشهر برخی از مشکلات مردم محروم منطقه در این عرصه مرتفع می‌شود.
وی خدمت در عرصه درمانی را خدمتی مقدس و در جهت ارزش‌های انسانی و الهی ارزیابی کرد و گفت: در درجه اول باید مسئولین در صدد ایجاد زیرساخت های بهداشتی و تقویت این حوزه باشند.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه سپاه و بسیج همانطور که در عرصه های مختلف به خوبی به مردم خدمت رسانی کرده در عرصه درمان نیز فعالیتهای خوبی داشته است، افزود: سعی کرده ایم با همکاری مرکز بهداشت بوشهر در طول سال و به مناسبتهای مختلف خدماتی در این عرصه به مردم داشته باشیم.
شهابی به فعالیتهای سپاه شهرستان بوشهر در سال ۹۳ در عرصه بهداشت پرداخت و اظهار کرد: سپاه شهرستان بوشهر با همکاری مرکز بهداشت این شهر و بمناسبتهای مختلف اقدام به برپایی ۲۰ ایستگاه سلامت در سطح شهر و روستاهای بوشهر کرده که مورد استقبال مردم قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این فعالیتها را در قالب اردوهای جهادی نیز انجام داده ایم، تصریح کرد: گروههای جهادی بسیجیان در طول سال با تشکیل گروههای متشکل از پزشکان با تخصص های مختلف نیز این کار انجام می دهند.
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false