درخشان: بهترین بازیکن‌ پرسپولیس مصدوم شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
درخشان: بهترین بازیکن‌ پرسپولیس مصدوم شد

سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد آقایان سازمان لیگ و کمیته انضباطی سکوت هم نکنند، دردی از این تیم دوا نمی‌‎شود. وی همچنین گفت: به خاطر یک برد، نباید راضی به مرگ یک بازیکن بود.

به گزارش "چغادک نیوز"، حمید درخشان در پایان تمرین عصر امروز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس، در خصوص تساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ما برابر نفت مسجد سلیمان خوب بازی کرد اما شرایط آنقدر بد بود که خودم خجالت می‌کشم درمورد بازی صحبت کنم. ما در فضای بدی بازی کردیم که واقعا در چنین فضایی فوتبال بازی کردن سخت بود.

وی ادامه داد: آقای علیرضا فغانی در مورد صحنه مصدومیت گابریل می‌گوید، سر دو بازیکن به هم برخورد کرد و به راحتی از این صحنه می‌گذرد اما حالا چه کسی پاسخگوی وضعیت کنونی این بازیکن است. آقایان سازمان لیگ که اصرار داشتید این مسابقه برگزار شود، الان کجا هستید تا وضعیت بازیکن ما را ببینید. زمین مسجدسلیمان به اندازه‌ای ناهموار بود که به جای زمین فوتبال، به زمین ترقه بازی تبدیل شده بود. در حال حاضر بهترین بازیکن‌مان را از دست داده و شرایط بدی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد سکوت اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ اضافه کرد: من نباید پاسخگوی سکوت آقایان باشم. اگر هم سکوت نکنند، چه دردی از ما دوا خواهد شد؟ گابریل، بهترین بازیکن خود را برای بازی با النصر عربستان از دست دادیم. متاسفانه آنچه دنبالش بودند، اتفاق افتاد و سکوت کرده یا صحبت کنند، دردی از ما دوا نمی‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: واقعا فوتبال به کجا کشیده شده که به خاطر ۳ امتیاز دست به چنین کارهایی می‌زنند، واقعا به خاطر یک برد نباید راضی به مرگ یک بازیکن بود. ای کاش همه چیزمان را برای فوتبال نگذاریم. من صحبتم با آن بازیکنی است که با گابریل برخورد کرد. آقای بازیکن یک لحظه خودت را جای بازیکن ما بگذارد. ای کاش برای ۳ امتیاز دست به هر کاری نزنی. واقعا شرایط فوتبال‌مان روز به روز بدتر می‌شود.

درخشان در ادامه یادآور شد: کسی درک نمی‌کند که در چه شرایطی قرار داریم و چه بلایی سر ما می‌آید. در مسجد سلیمان در بدترین شرایط فوتبال بازی کردیم. آقای فغانی باید بازی را کنترل می‌کرد اما به راحتی به بازیکن ما می‌گوید بلند شود و اصلا بالای سر بازیکن مصدوم نمی‌رود. گابریل تا به حال دو عمل جراحی انجام داده و دکتر می‌گوید ممکن است بینایی‌اش را از دست بدهد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صبا

وی در خصوص اظهارات خبرنگار نفت مسجد سلیمانی در کنفرانس خبری تاکید کرد: کسی توهین نکرد اما آن آقایی که آن حرف‌ها را زد، باید افتخار کند یک امتیاز از پرسپولیس گرفته است، آنهم در آن شرایطی که برای ما درست کرده بودند. کاش فوتبال ما طوری شود که برای ۳ امتیاز دست به هر کاری نزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود در آن شرایط تیم را بیرون می‌کشدید؟، اظهار کرد: انسانیت تنها  چیزی است که باید به آن توجه شود اما در بازی پنجشنبه به تنها چیزی که اهمیت داده نمی‌شد، این مسئله بود. نمی‌توانستم تیم را بیرون بکشم چون عواقب دیگری داشت اما سازمان لیگی که این مسابقه را برگزار می‌کند، باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: در بازی مقابل استقلال از سوی هواداران ما یک ترقه در زمین انداختند که باعث محرومیت‌مان شد اما در این بازی به راحتی چندین ترقه منفجر می‌شود و کسی پاسخگو نیست.

درخشان در بخش دیگری از این گفتگو در خصوص آخرین وضعیت رضا نوروزی خاطرنشان کرد: نوروزی هنوز نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد.

وی اضافه کرد: شما نگاه کنید با چه معضلات و بدبختی‌هایی تیم را به شرایط خوبی رساندیم که با بازی‌های فشرده برنامه‌مان را به هم ریختند. ما خواهش کردیم این مسابقه را به تعویق بیاندازند که با آن مخالفت کردند. کسی فریادرس ما نیست اما همه جا می‌گویند که ما کمک می‌کنیم. ما دیگر از آنها کمک نمی‌خواهیم، شما فقط به ما ضرر نرسانید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص دیدار با مقابل النصر عربستان هم گفت: تیم ما تازه شرایط خوبی پیدا کرده بود اما ما طراح‌مان را که حساب ویژه‌ای هم روی او باز کرده بودیم، را از دست دادیم. حالا در فاصله چند روز مانده باید شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم چه می‌شود. تازه تیم شکل خوبی گرفته بود اما من الان باید دنبال جایگزینی برای گابریل باشم. همه معیارهای ما در حال حاضر به هم خورده و زیر فشار هستیم. بازیکن من انسان بود که آن بلا سرش آمد باز هم خدا را شکر می‌کنیم که جان سالم به در بردیم.

 
منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false