توصیه‌های ایمنی برای چهارشنبه آخر سال | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توصیه‌های ایمنی برای چهارشنبه آخر سال

رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با ارائه توصیه‌های ایمنی به دانش آموزان گفت: از والدین تقاضا داریم که در چهارشنبه آخر سال حتماً فرزندان خود را همراهی کرده و آنها را تنها نگذارند.

به گزارش "چغادک نیوز"، الهه حسن پور رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های لازم برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال به مدارس اظهار داشت:‌ علاوه بر ارائه متون آموزشی به کادر مدارس با هدف انتقال آنها به دانش آموزان، به معلمان توصیه کرده‌ایم بازی‌های گروهی را به دانش‌آموزان آموزش دهند تا در شب چهارشنبه آخر سال به انجام این بازی‌ها بپردازند.

وی افزود:‌ در مدارس جنبه‌های مثبت چهارشنبه آخرسال به عنوان یک آیین سنتی آموزش داده می‌شود و آسیب‌هایی که می‌تواند در این شب دانش‌آموزان را تهدید کند از طریق چاپ بروشور و متون آموزشی به آنها ارائه می‌شود.

رئیس اداره سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با اشاره به توصیه‌‌هایی به خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای گذراندن چهارشنبه آخر سال عنوان کرد:‌ به والدین توصیه می‌کنیم که در شب چهارشنبه آخر سال در کنار فرزندان خود باشند و آنها را به هیچ عنوان تنها نگذارند و در این شب با همراهی یکدیگر به بازی‌های گروهی بپردازند. مخاطرات مواد محترقه و انفجاری را به فرزندان خود گوشزد کرده و مراقب باشند که این وسایل را به همراه نداشته باشند.

حسن پور خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: مواد محترقه اثرات مخرب بسیاری را بر روی شنوایی و بینایی دارد و بهتر است چهارشنبه آخر سال را با روش‌های سنتی که از گذشته وجود داشته، طی کنند و  این شب را به تنهایی سپری نکنند چرا که اگر تنها باشند، خطر بیشتر آنها را تهدید می‌کند.

وی گفت:‌با همراهی نیروهای هلال احمر و اورژانس، مواد منفجره و خطر آفرین در مدارس به دانش آموزان معرفی می‌شوند و توصیه‌های ایمنی به آنها گوشزد می‌شود همچنین به دانش آموزان دوره ابتدایی شماره‌های تماس اورژانس و آتش نشانی را آموزش داده‌ایم تا به محض مشاهده خطر سریعا با این شماره‌ها تماس بگیرند.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false