اختصاص ۲۶ میلیارد ریال به پروزه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اختصاص ۲۶ میلیارد ریال به پروزه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بوشهر

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از اختصاص ۲۶ میلیارد ریال به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، علیرضا فلاحی صبح امروز در نشست با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، گفت: حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، ضامن موفقیت در آن بخش بوده است که این مهم، تنها راه موفقیت در عرصه اقتصاد مقاومتی است.
فلاحی ادامه داد: بسیج در عرصه اقتصاد مقاومی به دنبال حضور و مشارکت مردم است که بسیج به عنوان پرچم‌دار حرکت جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد میدان عمل شده است.
وی بیان کرد: باید فعالیت‌ها در عرصه اقتصادی با رویکرد تحقق اقتصاد پویا و مقابله با هجمه‌ها به صورت میدانی و عملی پیگیری شود که اگر تفکر جهادی و بسیجی در عرصه اقتصاد کشور حاکم شود شاهد تحول بزرگ در این بخش خواهیم بود.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: در اقتصاد مقاومتی تولید و کارآفرینی با اتکا به توانمندی‌های داخلی یک اصل است که نادیده گرفتن این مهم، جفا به نظام اسلامی است.
فلاحی با تاکید بر اینکه در بوشهر در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی با وجود کمبودها و امکانات کارهای خوبی صورت گرفته و افزود: برای ایجاد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ۱۲۳ نفر به ما مراجعه کردند که ۲۶ میلیارد وام به آنها اختصاص داده شد.
وی با اشاره به اینکه هرچه بهتر اجرایی کردن این پروژه‌ها از دیگر دستگاهها هم کمک گرفتیم، گفت: نظارت و بازدید از تمامی پروزه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بوشهر با همکاری جهادکشاورزی صورت گرفته است.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false