×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عمو پورنگ: باز هم دروغ است

داریوش فرضیایی، عمو پورنگ کودکان شایعه ممنوع‌التصویر شدنش را تکذیب کرد و از خبرنگاران خواست به این اخبار دروغ توجهی نکنند.

به گزارش "چغادک نیوز"، در متن اینستاگرامی این مجری آمده است: «سلام دوستان؛ این روزها براساس شایعه‌ای که در فضای مجازی پیچیده اکثرا می‌پرسید آیا بنده ممنوع‌التصویر شدم؟ در جواب باید بگویم خیر بنده نه‌تنها ممنوع‌التصویر نشدم بلکه بارها از سوی سازمان پیشنهاد اجرای مجدد برنامه را نیز داشته‌ام ولی از آنجا که گروه برنامه‌ساز عموپورنگ همواره به‌دنبال ایده جدید و ساختار متفاوت بوده‌اند ترجیحا تا نرسیدن به این موارد شروع کار جدید میسر نیست… اما نبود بنده دلیلی بر سوءاستفاده بعضی افراد برای ایجاد موج و التهاب در جامعه نمی‌شود؛ آنها باید بدانند که عموپورنگ مختص به بچه‌هاست و اجازه نخواهد داد به بهانه دلسوزی برای بچه‌ها از او به‌عنوان یک وسیله برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.
در طول این سال‌ها بارها شاهد شایعات و مطالب کذب زیادی بودم اما اگر سکوت پیشه می‌کنم نه از سر ضعف یا واهمه بوده بلکه وظیفه حرفه‌ای خود می‌دانم که تمام سعی و تلاشم را در جهت بهبود کیفیت برنامه‌ام به‌کار گیرم نه حاشیه‌های بی‌اساس… .
لذا بنده در همین جا از همه شما کاربران فضای مجازی، اصحاب رسانه، جراید و خبرگزاری‌های محترم تقاضامندم اجازه ندهید با شایعات بی‌اساس و دروغ ذهنیات کودکان سرزمین‌مان را به بازی بگیرند تا از این طریق به منافع شخصی خود برسند».
درود بر شما

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false