×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عرضه ما یحتاج مردم در نمایشگاه‌ بهاره با تخفیف ۱۰ درصد

کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف به شهروندان عرضه می‌شود. قیمت‌ها و کیفیت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با جدیت کنترل می‌شود و با فروشندگان خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،هر ساله با توجه به  فرا رسیدن سال جدید به دلیل افزایش حجم قابل توجه تقاضا، با برخی افزایش قیمت‌ها مواجه می شویم به همین دلیل نمایشگاه عرضه مستقیم کالا موسوم به نمایشگاه بهاره در شهرهای مختلف برپا می شود که تا حدودی نیاز شهروندان را برآورده می کند.

 نمایشگاه بهار از  13 الی ۲۲ دایر است
ابراهیمی مدیر  نمایگاه بین الملی بوشهر  در گفتگو با خبرنگار چغادک نیوز اظهار داشت: نمایشگاه بهاره  از روز ۱۳ تا ۲۲ اسفندماه۹۳ از ساعت ۱۶ الی ۲۲ به مدت ۱۰روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان ،در قالب۳۳۰ غرفه به عر ضه ما یحتاج مردمی می پردازد.و در صورت استقبال شهروندان همانند سال‌های گذشته مهلت بازدید از آن تمدید می‌شود.

 ابراهیمی گفت : نمایشگاه بهاره  با هدف رفاه حال مردم و کنتل قیمت همه ساله بر گزا می شود ود این نمایشگاه م ما حیتاج عمومی مردم اعم از مواد غذایی، پوشاک،کیف و کشف ، آجیل و خشکبار عر ضه می گردد
به گفته ابرا هیمی نحوه  قیمت گذاری ونظارت بر  اجناس از سوی سازمان صنعنعت معدن وتجارت استان و کار شنا سان  اتاق اصنافف استان صورت می گیرد

 

میزان تخفیف کالاها در نمایشگاه‌های بهاره

کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف به شهروندان عرضه می‌شود. قیمت‌ها و کیفیت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با جدیت کنترل می‌شود و با فروشندگان خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار چغادک نیوز، در نمایشگاه‌های بهاره امسال حبوبات ۴۰ درصد ، برخی شوینده‌ها با ۲۰ درصد تخفیف،. سوسیس ۱۵ تا ۲۰ درصد، عسل ۱۵ درصد  ، برنج با ۲۰ در صد تخفیف و برخی مواد خوراکی نیز تا ۱۰ درصد تخفیف فروخته می‌شوند.

در این نمایشگاه‌ها انواع روغن خوراکی و مصرفی تا ۱۰ درصد و چای  و بیسکویت در انواع مختلف با ۱۵ درصد تخفیف ارائه شده است.  و آجیل و خشکلار با کیفیت بالا نیز با تخفیف ۱۰ در صد  می‌شود.
 با توجه به اینکه  از تمامی کالاهای داخل نمایشگاه همه روزه واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان و اتاق اصناف مرکز استان همه روزه از اجناس فروشندگان و غرفه‌داران بازرسی می‌کنند. اما تناقض در ارائه قیمت یک کالا در نمایشگاه بهاره بوشهر   وجو دار و قیمت برخی از کالاها بین ۵ تا ۱۰ هزار تومان بین غرفه‌ها تفاوت وجود دارد.

 

 

 گلایه یکی از غرفه دارن

ایمان  یکی از غرفه‌داران نمایشگاه بهاره در گفت‌وگو با خبرنگارچغادک نیوز : در بوشهر با بیان اینکه هر روز شاهد حضور افراد بیشتری به داخل نمایشگاه هستیم، اظهار کرد: نسبت به روزهای ابتدایی حضور مردم و شهروندان به داخل نمایشگاه بیشتر شده است.

وی با انتقاد از تبلیغات کم برای برگزاری نمایشگاه و فروشگاه بهاره در شهربوشهر افزود: امسال در تبلیغات محیطی و سطح شهر در برپایی نمایشگاه بهاره نسبت به سال گذشته شاهد تبلیغات کم هستیم.

 

استقبال  شهروندان از نمایشگاه

استقبال مردم را نسبت به سال قبل کمتر  شده است و  باتوجه به پایین آمدن قدرت خرید مردم تاکنون نسبت به سال قبل زیاد خوب نبود  و غر فه دارن  امیدوارهستنددر روزهای آینده  و ضعیت  خرید بهتر شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false