نتانیاهو:لغو تحریم‌ها باید به تغییر رفتار ایران منوط شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نتانیاهو:لغو تحریم‌ها باید به تغییر رفتار ایران منوط شود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: گزارش های رسانه ای که نشان می دهد آمریکا قصد دارد به کشورهای عربی حمایت در برابر برنامه هسته ای تهران را پیشنهاد دهد می تواند به این معنا باشد که واشنگتن موضع خود در برابر ایران را تغییر داده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با سی بی اس نیوز در خصوص گزارش های منتشر شده مبنی بر اینکه آمریکا قصد دارد به کشورهای عربی یک "چتر هسته ای" را برای دفاع در برابر ایران پیشنهاد دهد که این کشورها نیز به دنبال فناوری مشابه نباشند، تاکید کرد: این مساله نشان می دهد که سیاست آمریکا برای جلوگیری از یک ایران هسته ای به محدود کردن آن تغییر یافته است و این مساله خوب نیست.

وی در ادامه افزود: اگر اطلاعات درست باشد، این بدان معناست که ایران سلاح های هسته ای داشته است، در غیر این صورت چرا پیشنهاد حمایت به کشورهای خلیج فارس داده شده است.

مذاکره کنندگان بین المللی عضو گروه ۱+۵ و ایران در حال مذاکره برای دستیابی به توافق جامع بر سر برنامه هسته ای ایران هستند. هدف اصلی از این توافق، اطمینان حاصل کردن کشورهای غربی نسبت به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران و لغو تحریم های اعمال شده علیه تهران است.

ضرب الاجل نهایی برای دستیابی به توافق جولای ۲۰۱۵ میلادی تعیین شده است.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false