×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اصلی‌ترین پروژه شهرداری تهران در ایام عید

خط ۴ مترو که از میدان شهید کلاهدوز در منتهی الیه شرقی تا میدان آزادی و ایستگاه ارم سبز در منتهی الیه غربی تهران امتداد دارد، سرفاصله حرکت قطارها را از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه کاهش داده‌ایم.

به گزارش "چغادک نیوز"، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این که مدیریت شهری در طرح استقبال از «بهار فاطمی» بر دو بخش حمل و نقل شهری و خدمات شهری تأکید بیشتری دارد و گفت: در بخش حمل و نقل با راه‌اندازی دو ایستگاه جدید خط سه مترو در مرکز و جنوب تهران، تلاش شده تا دسترسی مردم جنوب شهر به مرکز شهر راحت‌تر شد.

 

سیدجعفر تشکری هاشمی افزود: خط ۴ مترو که از میدان شهید کلاهدوز در منتهی الیه شرقی تا میدان آزادی و ایستگاه ارم سبز در منتهی الیه غربی تهران امتداد دارد، سرفاصله حرکت قطارها را از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه کاهش داده‌ایم.

 

وی با اعلام این که در میانه آخرین ماه سال، شاهد افزایش ۱۶ درصدی مسافران مترو هستیم و میزان جابه‌جایی شهروندان با استفاده از مترو در اسفندماه هر روز افزایش می‌یابد، تأکید کرد: در حال حاضر رکورد جابه‌جایی روزانه در مترو رقم خورده که این رکورد روز به روز بیشتر می‌شود.

 

معاون شهردار تهران با اشاره به این که در ناوگان اتوبوسرانی نیز با اعزام اتوبوس‌های دو کابین در خطوطی که بیشترین تقاضا را دارند، سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها را کاهش داده‌ایم، اظهار کرد: به طور خاص در خطوط تندرو با اعزام اتوبوس‌های کمکی و افزایش ساعات کار ناوگان به موازات افزایش تعداد اتوبوس‌ها از جمله در ساعات شامگاهی، حجم جابه‌جایی مسافر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

 

تشکری هاشمی با بیان اینکه در این ایام نسبت به افزایش نظارت بر تاکسی‌های شهری اقدام شده است، تصریح کرد: علاوه بر فعالیت ۱۰۰ گشت سازمان تاکسیرانی در سطح شهر، تمام پایانه‌های اصلی تاکسیرانی به دوربین‌های نظارت تصویری مجهز شده‌اند و بر ورود و خروج تاکسی‌ها نظارت می‌کنند.

 

وی با اعلام این که با اقدامات به عمل آمده از سوی سازمان پایانه‌ها، ۴ پایانه مسافربری تهران آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به شهروندان تهرانی و هموطنان شهرستانی را خواهند داشت، اضافه کرد: مقدمات لازم به منظور امکان اسکان اضطراری مسافران نوروزی در پایانه‌ها به صورت موقت پیش‌بینی شده است.

 

بر اساس گزارش سایت شهرداری تهران، معاون شهردار تهران در پایان با تأکید بر این که «خط سفید»، اصلی‌ترین پروژه مدیریت شهری به منظور نظم‌بخشی به ترافیک است، خاطرنشان کرد: با شروع سال جدید، شاهد ایجاد نظم و انضباط در جریان ترافیک خواهیم بود و زیرساخت‌های شهر به صورت کامل آماده خواهند شد تا شهری منظم با ترافیکی روان و شهروندانی قانونمند داشته باشیم.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false