فقط با تابلوی "غرضی" وارد انتخابات مجلس می‌شوم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فقط با تابلوی "غرضی" وارد انتخابات مجلس می‌شوم

وزیر دولت سازندگی بنا دارد برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فقط با تابلوی «سیدمحمد غرضی» ورود پیدا کند اما اگر جناح‌های سیاسی برای حمایت از وی پیش قدم شدند، استقبال کند.

به گزارش "چغادک نیوز"،

سیدمحمد غرضی وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی که چندی پیش در گفت‌وگو با فارس، اعلام کرده بود برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا خواهد شد در این گفت‌وگو نیز به جزئیات برنامه‌های خود پرداخت.

وی اظهار داشت: فعالیت من ظرف ۳۰ سال گذشته شناختی را به وجود آورده است ومن هم دولت، مجلس و قوانین را می‌شناسم و می‌توانم به ترسیم مسیرهایی که بتوانم توسط آن کشور بهتر اداره شود، کمک کنم.

وزیر دولت سازندگی در پاسخ به این پرسش که آیا در قالب حزب یا گروه برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال خواهید شد، گفت: من عضو هیچ حزب و گروهی نیستم و بنا هم ندارم حزبی را فعال کنم. چرا که من احزاب مختلفی را دیدم و معتقدم نمی‌توان یک حزب پایدار درست کرد.

غرضی ادامه داد: بر این باورم که عمر احزاب سیاسی در ایران زیر ۱۰ سال است و خیلی به نتیجه نمی‌رسد بنابراین مطالعات من در مورد احزاب در کشورهایی همچون ترکیه، مصر، تونس،‌پاکستان و اندونزی مرا به این کار تشویق نمی‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر جناحی بخواهد برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شما حمایت کند آیا حمایت آنها را می‌پذیرید یا خیر، گفت: بله هر جناحی که از من حمایت کند استقبال می‌کنم.

وزیر دولت سازندگی در مورد مسائل اقتصادی و تورم صفر درصدی که چندی پیش از سوی حسن روحانی اعلام شد نیز،‌خاطرنشان کرد: صفر شدن تورم نقطه به نقطه‌ای خیلی کار خوبی است و نوعی معجزه محسوب می‌شود.

غرضی در عین حال ادامه داد: من معتقدم که هر دولت ثروتمندی که در ایران روی کار آمده به ضرر فقرا کار کرده یعنی هر چه درآمد دولت‌ها بیشتر باشد تورم نیز بالا می‌رود. بنابراین، این مدیریت است که می‌تواند کشور را اداره کند.

به گفته وی صفر شدن تورم بخشی از مدیریتی بود که دولت یازدهم توانست انجام دهد اما این کافی نیست و باید دولت بتواند به اندازه درآمدش هزینه کند.

وزیر دولت سازندگی در پاسخ به این پرسش که آیا گره زدن مسائل اقتصادی به مذاکرات هسته‌ای درست است یا خیر، اظهار داشت: من معتقدم کسانی که می‌گویند تحریم‌ها باید برداشته شود به فکر فروش نفت هستند و فروش نفت نیز مساوی است با درآمد بیشتر و این درآمد بیشتر منجر به بهتر اداره کردن کشور نمی‌شود.

غرضی تاکید کرد: نتیجه مذاکرات هر چه که باشد آن چه که باید نصیب ملت شود این است که دولت فعلی و دولت‌های بعدی بتوانند مطابق نرخ جهانی تورم نداشته باشند؛ وقتی از دولت‌های قبل می‌پرسیم چه کار کردم می‌گویند نیروگاه و سد زدیم، کارخانه ایجاد کردیم و خانه ساختیم اما ما می‌گوییم در عوض مردم را تضعیف کردید چرا که پول از جیب فقرا برداشته شود و برای عده‌ای دیگر خانه‌ای صورت بگیرد شرعا حرام است.

وی در پایان تصریح کرد: اینکه عده‌ای سازندگی را معادل با عدالت می‌دانند غلطی فاحش است.

مشرق

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false